حجت الاسلام محمدباقر فرزانه در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) افزود: دولتمردان عراق، سوریه و ایران و فرماندهان و سربازان رشید اسلام نیز از سایر عوامل تاثیرگذار در شکست داعش هستند.
وی اظهار کرد: جریان داعش توسط آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی با هدف روی کارآمدن اسلام جعلی در مقابل اسلام ناب محمدی، منفورسازی چهره اسلام در دنیا، گسترش اسلام هراسی، نابودی حزب الله و جریان های مقاومت و ناامن کردن ایران اسلامی شکل گرفت.
وی گفت: این جریان در 6 سال فعالیت مذبوحانه دست کم 600 میلیارد دلار به عراق و سوریه خسارت مالی وارد کرد و بیش از 6 هزار جوان را برای اعمال انتحاری اغفال و صدها هزار نفر را به خون نشاند.
امام جمعه موقت مشهد افزود: تجاوز به زنان و دختران مسلمان و اسارت آنان، زنده سوزاندن مردان و ذبح جوانان از دیگر اعمال ننگین این جریان بود که به رغم این جنایات و پیش بینی 30 سال فعالیت این جریان توسط ایجاد کنندگان آن، در کمتر از 6 سال در مقابل اسلام و حق شکست خورد و نابود شد.
وی اظهار کرد: در مقابل حرکت داعش، جریانی به نام بسیج وجود داشت که نیروهای آزادی بخش جهان نظیر فاطمیون، حیدریون، زینبیون و گروه های مقاومت را تربیت کرد.
وی گفت: قدرت بسیج نابودشدنی نیست و این شجره طیبه که ریشه آن در ایران اسلامی است به دست رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران کاشته شد و روز به روز در حال رشد و تکامل است.
حجت الاسلام فرزانه افزود: برای قدرت گرفتن بسیج، بهایی گران نظیر حسین همدانی و محسن حججی داده ایم.
وی با بیان اینکه حرکت در صراط مستقیم نصرت پرودگار را به همراه دارد، اظهار کرد: بسیج به شرافت و عزت نفس انسان اعتقاد دارد و این شرافت و عزت نفس، با آمریکا مذاکره، معامله و ارتباط برقرار نمی کند.
وی گفت: دلهره نداشتن از مواجهه با گروه های فتنه گر، داشتن اتحاد و عدم ترس از دست دادن قدرتهای اجتماعی از خصوصیات افراد بسیجی است و تا بسیج وجود دارد آینده از گذشته روشن تر خواهد بود.
حجت الاسلام فرزانه ادامه داد: عملکرد و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران بیانگر نابودی استکبار جهانی در آینده نه چندان دور است.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7505 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.