به گزارش ایرنا در این راهپیمایی که جوانان و دانشجویان حضوری چشمگیر داشتند راهپیمایان با مشت های گره کرده ضمن دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، وحدت، اقتدار و همدلی با یکدیگر را به نمایش گذاشتند.
راهپیمایان در این مراسم که امام جمعه تفت، فرماندار، اقشار مختلف مردمی، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، روحانیون، جوانان، دانشگاهیان، کسبه بازار حضور داشتند با سردادن شعارهای «هم غزه، هم لبنان، جانم فدای اسلام»، «ما همه با هم هستیم مطیع رهبر هستیم»،«ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»،«مرگ بر اسرائیل»،«مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر آل سعود و انگلیس» از اغتشاگران اعلام برائت کردند.
حمل پلاکاردهایی نظیر «بصیرت، بصیرت»، «مرگ بر فتنه گر» و «ای رهبر آزاده، آماده ایم ، آماده» جلوه خاصی به راهپیمایی داده بود.
امام جمعه تفت در سخنانی با تشکر از حضور با شکوه و با صلابت مردم گفت: در این روزها ملت ایران با حضور دوباره و حماسی خود به جهانیان نشان داد که پشتوانه انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید است.
حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری، افزود: اگر ملت ایران احساس کند که دشمنان قصد براندازی این نظام را دارند با همه وجود وارد صحنه خواهند شد و اثری از منافقین، بیگانگان، سلطنت طلبان و ... نخواهد ماند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای این شکل گرفت که ما با نظام جمهوری اسلامی زمینه سازی ظهور را فراهم کنیم، تصریح کرد: دشمنان و استکبار و ایادی آنها بدانند ما پرچم این انقلاب و این نظام را به دست صاحب اصلی یعنی حضرت صاحب عصر(عج) تحویل خواهیم داد و در دفاع از آن تا پای جان خواهیم ایستاد.
تفت در 20 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
6197 محمدحسین فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.