یحیی کمالی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم ایران دوستدار نظام جمهوری اسلامی و انقلاب هستند و همواره یک صدا و یک رای از آرمان های این نظام و انقلاب دفاع کرده اند.
وی با بیان اینکه ممکن است افراد فرصت طلب از مطالبه گری مردم سوء استفاده کرده و شعارهایی در راستای منافع سودجویانه خود سر دهند اظهار کرد: مردم، نظام، انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی را دوست دارند و قصد ضربه زدن به این نظام را ندارند.
وی با تاکید بر اینکه ارتقای معیشت مردم دغدغه نظام و مجلس است تصریح کرد: دولت و نظام باید خود را مکلف بدانند که در راستای رفع مشکلات اقتصادی که امروز فریاد عده زیادی از مردم است برآیند و مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی به حمایت ترامپ و برخی کشورها از اعتراض کننده ها در ایران اشاره کرد و گفت: حرف ها و حمایت های ترامپ برای ما نمی تواند خیلی تاثیرگذار باشد زیرا ما در گذشته شاهد بوده ایم هرگاه مردم حتی یک تجمع عمومی داشتند آن را اعتراض تلقی کرده و از آنها اعلام حمایت می کردند.
کمالی پور افزود: روزانه در کشور آمریکا صدها تجمع برگزار می شود که مطالبه و خواسته خود مردم آمریکاست و دخالت های ترامپ و دولت آمریکا در کشور ما بی سابقه نیست لذا نباید به آن توجه کرد.
وی با بیان اینکه از نظر حقوقی دخالت در امور کشورها خلاف قانون و مقررات است اظهار کرد: کشوری که خود مدعی سردمداری دنیاست بیشترین تخلفات را انجام داده و می دهد.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اعلام مطالبه مردمی و صنفی در کشور نباید به عنوان تعارض با نظام تلقی شود و آمریکایی ها نباید این حق را به خود بدهند که در این امر دخالت کنند.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.