به گزارش ایرنا مصطفی سالاری روز یکشنبه در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان ماسال اظهار داشت: تضارب آراء در قالب‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برای ترقی و پیشرفت جامعه نیاز است.
وی با بیان اینکه به وحدت همه‌ نیروهای دلسوز به نظام در جهت خدمت به مردم نیازمندیم، افزود: هیچ کارگذاری نمی‌تواند بگوید که به مردم وابستگی ندارد بلکه اختیارات اداری ما نیز برگرفته از مردم است.
وی خاطرنشان کرد: هیچ یک از دستگاه‌ها، احزاب و گروه‌ها خارج از نظام نیستند و دلشان برای این انقلاب می‌سوزد.
سالاری با بیان اینکه با حفظ وحدت و انسجام در مسیر پیشرفت کشور گام برداریم، افزود: براساس تفکیک قوا ، قوای‌ مجریه و قضائیه باید از تصمیمات قوه‌ مقننه به عنوان قانون‌گذار تبعیت کنند و در قوه مقننه نیز این تضارب آراست که به اتخاذ بهترین تصمیم و تصویب قانون منتهی می‌‌شود.
وی قوه مجریه را همانند یک موتور محرکه که چرخ دنده‌های آن باید منظم و یکپارچه باشند، تشبیه کرد و گفت: وجود یکپارچگی، وحدت و انسجام در قوه‌ مجریه یک اصل است چون نظرات متفاوت جلوی رشد جامعه را می‌گیرد.
وی افزود: در قوه مجریه فرماندار حق دارد که با هماهنگی مدیران کل نیروهای هم‌سویی که در مسیر نظام و انقلاب هستند، برای مناصب شهرستانی در نظر بگیرد.
سالاری خطاب به فرماندار ماسال تأکید کرد: با شهامت کامل افراد پاکدست، مورد قبول جامعه و وفادار به نظام جمهوری اسلامی که صلاحیت آنها از طریق مراجع ذی‌صلاح تأیید شود را در مناصب مختلف در نظر بگیرید.
وی با اشاره به اینکه کمک ائمه جمعه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اقدامات صورت گرفته برای مردم را زودتر به نتیجه می‌رسانند، گفت: نماد بارز این اقدامات پیگیری‌های مؤثر نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در موضوع سد شفارود است که قدردان آن هستیم.
وی گفت: از همه‌ مردم و رسانه‌های استان می‌خواهم اگر فرد مسئولی با اقدامات تبعیض آمیز خویشاوندان خود را بکار گرفته؛ با صدای بلند اعلام کند تا با او برخورد شود.
استاندار گیلان با اشاره به اینکه به امر معروف و نهی از منکر مردم نسبت به دولت اعتقاد جدی دارم، افزود: نقدها باید از طریق مردم و رسانه‌ها منعکس شود، باید احترام افراد حفظ شود و توهین به هیچ وجه زیبنده گیلان نیست.
سالاری با بیان اینکه گلایه‌مندی امروز جوانان مربوط به همه ماست، گفت: از همکاران خود می‌خواهم که تقصیرات را گردن دیگران نیندازند؛ ایجاد اشتغال برای جوانان وظیفه همه‌ است و نمی‌توان صرفاً این موضوع را از طریق دولت به نتیجه رساند.
وی با اشاره به اینکه آن جوانی که با تندی به ما گلایه می‌کند، نیز انقلابی است گفت: نباید اعتراضات را که براساس عملکرد ناصحیح شکل می‌گیرد، به پای انقلاب بنویسیم.
سالاری با تأکید بر اینکه باید جوانان را به عرصه مدیریتی بیاوریم، گفت: با توجه به اینکه به توانمندی جوانان اعتقاد راسخ دارم؛ مسئولیت موفقیت آنان پس از بکارگیری در مناسک مختلف را قبول می‌کنم.
در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات محمود قاسم‌نژاد فرماندار سابق، محمدجواد عامر به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ماسال معرفی شد.
شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در 45 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.