به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه در بجنورد مرکز خراسان شمالی اظهارکرد: همه ما می دانیم که در کشور مشکلاتی وجود دارد و معشیت ما دچار اختلال است، اما ساز و کارهایی برای حل آن لازم است.
وی با بیان اینکه برای فایق آمدن بر مشکلات باید صبوری کرد گفت: باید اقتصاد مقاومتی را در کشور اجرا کنیم تا دشمن نتواند در ما تاثیر منفی بگذارد، لذا باید مردم هوشیار باشند و اجازه دهند که دولتمردان و مسئولان تدبیر بهتری در این زمینه داشته باشند.
حجت الاسلام یعقوبی افزود: این مردم گوهر و گرانبها هستند، اگر مردم نباشند، نظام نیست، نظام بر پایه حضور مردم تداوم پیدا می کند، اجازه ندهید حادثه ای ایجاد شود و نشان دهنده نارضایتی مردم باشد.
وی بیان کرد: هدف دشمنان نظام همین است، آنها می خواهند مردم را ناراضی از نظام جلوه دهند و مسائل اخیر در حقیقت فتنه جدید است، این فتنه ها را با مدیریت درست پیشگیری کنید، دشمن می خواهد کاری کند که نارضایتی مردم از نظام بیشتر شود.
وی با اشاره به فتنه سال 88 در کشور اظهارکرد: عده ای در این فتنه قانون شکنی کردند و برخی قانون را زیر پا گذاشتند، قانون انتخابات می گوید شخصی که حداکثر آراء را به دست آورده، آن فرد رئیس جمهور است، در فتنه سال 88، حرمت و قداست قانون پایمال شد و فتنه شکل گر فت.
حجت الاسلام یعقوبی اضافه کرد: در آن زمان، قانون شکنان بر پروژه تقلب پافشاری کردند و هنوز هم آثار فتنه در گوشه و کنار کشور دیده می شود و دشمنان امیدوارند تا در نقطه دیگر فتنه ایجاد کنند.
وی گفت: دو مساله می تواند فتنه را مهار کندکه یکی از آنها قانون است که قانون هم همان قرآن، امام و ولی فقیه است، ما امروز هم قرآن و هم ولی فقیه را در کشور داریم و نباید گرفتار فتنه شویم.
وی با اشاره به یوم الله 9 دی ماه سال 88 افزود: نهم دی ماه از آن شخص خاصی نیست و یوم الله انقلاب اسلامی ایران است که راه شهدای انقلاب مجدد در آن تجدید شد.
وی با اشاره به وفات حضرت معصومه گفت: ایشان با انتخاب قم و وفات در این شهر به قم اعتبار بخشید و پایگاه بزرگ فرهنگی ایجاد کرد، ایشان محدثه بود و امروز قم پایتخت بزرگ فرهنگی کشور است به دلیل اینکه بسیاری از بزرگان کشور در این شهر تربیت شده اند.
ع/ 6042 انتشار: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.