به گزارش ایرنا، علی محمدیان روز چهارشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت 9 دی افزود: همه مردم در حماسه وحدت آفرین 9 دی نشان دادند به عنوان صاحبان این نظام مقدس حامی انقلاب و رهبر خود هستند.
وی اظهار کرد: رسیدگی به همه امور مردم در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و زندگی در جای خود اهمیت دارد و همه ما در هر رده ای ملزم به رعایت آن برای جامعه هدف خود هستیم.
معاون فرماندار ابهر خاطرنشان کرد: مردم به عنوان ولی نعمتان ما همیشه در صحنه و پای کار هستند و اگر اعتقاد قلبی به این موضوع داریم باید خود را خدمتگزار آنها بدانیم و وظایفمان را در قبال آنان انجام دهیم.
وی با تاکید بر حضور به موقع مسئولان در جلسات، تصریح کرد: حضور به موقع نشان دهنده حاکم بودن نظم در همه ادارات شهرستان است و به زودی با ایجاد کمیته های بازرسی از ادارات، حضور کارکنان در اداره ها رصد خواهد شد.
محمدیان با تاکید بر بازگشت به فرهنگ قرآن و نهج البلاغه، ابراز کرد: اگر ما مردم را داشته باشیم همه فتنه ها حل می شود و این مردم در طول تاریخ کارهای بزرگی خلق کرده اند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم خراسان شمالی، بیان کرد: باید همه مردم را با هر نوع افکار و دیدگاهی باور کنیم چراکه همین مردم بدون تعلق به گروهی خاص در صحنه ها حضور می یابند و وجود مخالفان در هر نظامی طبیعی است اما اگر ما نگاه ذهنی خود را مانند رهبر معظم انقلاب وسعت ببخشیم همه مشکلات حل می شود.
معاون فرماندار ابهر ابراز کرد: مردم باید اراده مسئولان را در راستای حل مشکلاتشان ببینند حالا این مشکل می تواند معیشت، اشتغال، تورم و یا شادی مردم باشد که همه اینها در کنار هم زندگی مردم را تشکیل می دهد.
حجت الاسلام رحیمی امام جمعه ابهر نیز در این جلسه افزود: حماسه 9 دی از ایام الله است که این روزها را باید به مردم متذکر شد که همین روزها انسان ها را بصیر و آگاه می کند.
وی با اشاره به خطبه 93 نهج البلاغه تاکید کرد: امیرالمومنین از فتنه گله مند بودند که ظاهرش تزئین شده ولی در باطن مسموم است و شناخت آن نیاز به آگاهی دارد و اگر کسی امام زمان خود را چنین مواقعی یاری نکند با چکمه دشمن بیدار می شود.
امام جمعه ابهر یادآور شد: حماسه 9 دی که نتیجه حضور مردم در لحظات تاریخ ساز و یک سنت است باید زنده نگه داشته شود.
مرادی دبیر برگزاری ستاد 9 دی در شهرستان ابهر با اشاره به هشتمین سالگرد حماسه 9 دی، تصریح کرد: این حماسه کاری نبود که با اراده انسانی امکان پذیر باشد و روح الهی در آن مشهود است و باید آن را زنده نگه داریم.
وی افزود: با توجه به برگزار نشدن راهپیمایی در این روز بر برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت افزایی تاکید داریم.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.