به گزارش ایرنا سیدحسن مرتضوی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران این استان شعار هفته دفاع مقدس را 'من یک انقلابی هستم' عنوان کرد و گفت: در این هفته باید با اجرای برنامه های مختلف ارتباط و فکر خود را با انقلاب اسلامی نزدیک تر، مستحکم تر و ماندگارتر کنیم.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس نقطه اوج و قله کار بود افزود: هم اکنون باید با روحیه، رفتار و تلاش انقلابی در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.
وی بر انقلابی ماندن تاکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان و فرمایشات خود بار ها به انقلابی ماندن افراد سفارش و تاکید داشته اند.
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: همه باید تلاش کنیم مراحل تکمیل انقلاب اسلامی به بهترین نحو انجام شود چرا که دشمنان تلاش خواهند کرد تا انقلاب به اهداف خود نرسد.
مرتضوی در بخشی از سخنانش به فضای مجازی که هم اکنون به فضای حقیقی تبدیل شده است گفت: تمامی افراد جامعه به نوعی با این فضا درگیر هستند باید با تولید محتوا تاثیر گذار باشیم که در این راستا باید تلاش جدی داشته باشیم.
وی از تمامی دستگاه ها و سازمان ها خواست تا در هفته دفاع مقدس برنامه هایی در این راستا داشته باشند و افزود: جنگ امروز جنگ نرم است، همه آحاد مختلف مردم و همه اداره ها و ارگان ها باید پای کار بیایند و با فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ و روحیه انقلابی در برابر دشمنان قرار گیریم.
این مسئول از برگزاری رزمایش بیت المقدس 3 نیز خبر داد و گفت: هر ساله از عملیات های دفاع مقدس را برای مردم بازسازی می کنیم و برای آنان به نمایش می گذاریم که امسال نیز رزمایش بیت المقدس 3 را در شهرستان اسفراین اجرا خواهیم کرد.
وی از افتتاح فاز دوم دهکده مقاومت نیز خبر داد و افزود: در هفته دفاع مقدس هفت پروژه جدید افتتاح خواهد شد.
وی اظهار کرد: دیوار صخره نوردی و سنگ نوردی حرفه ای، سالن شبیه سازی و تیر اندازی، سالن پینت بال، زمین چمن، گود ورزشی باستانی، سالن فن آموز برای دانش آموزان از پروژه های قابل افتتاح است و همچنین عملیات مجموعه آبی دهکده مقاومت نیز افتتاح خواهد شد.
نواختن زنگ مقاومت، برگزاری رژه نیروهای مسلح، همایش طلایه داران تبلیغ، افتتاح پروژه های اقتصادی، همایش های بصیرتی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، مانور امنیت کوچ عشایر، همایش حماسه آزاد سازی، برگزاری یاد واره شهدا نیز از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در این استان است.
خراسان شمالی با جمعیت 863 هزار نفری بیش از 300 هزار نفر بسیجی در اقشار مختلف دارد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.