به گزارش ایرنا سرهنگ محمد رضا شجاع پنجشنبه در مراسم اجتماع یک هزار نفری افسران جوان جنگ نرم با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت علیه شجره ملعونه داعش ادامه داد: رهبری عنوان کردند که دشمن نخواهد توانست بر ما سیلی بزند و ما بردشمنان سیلی خواهیم زد و این سیلی بود که سردار سلیمانی با تصمیم های درست خود توانست ظرف دو ماه بر دشمنان نظام بزند.
وی اضافه کرد: ما به عنوان سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی ایران و وصل به قدرت بسیج، ماموریتی در پیشبرد اهداف انقلاب داریم و هر جا که انقلاب باشد ما هم هستیم و باید این فضارا مداومت کنیم.
سرهنگ شجاع خطاب به دانشجویان بیان کرد: امروز باید دانشجویان در بطن تحولات نه شاهد تحولات باشند، دانشجویان انقلابی، نترس، شجاع و بابصیرت باید در همه میدان ها محکم حضور داشته باشند و تصمیمات درست بگیرند تا دچار مشکل نشوند.
سرهنگ شجاع بیان کرد: اگر تصمیمات درست جبهه مقاومت نبود ما در بطن فاجعه بودیم، امروز گفتمان جبهه مقاومت به یک تراز جهانی تبدیل شده است، امروز قدرت ها از شما می ترسند و بواسطه عملکرد شما نخست وزیر ها را گروگان می گیرند.
معاون اجرایی سپاه جوادالایمه خراسان شمالی اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیستی در حاشیه دریای مدیترانه زندانی است، امروز باید اسرائیل را تشییع جنازه کرد.
وی با ذکر اینکه بسیج شاهکار امام است اظهارکرد: باید در فضای حاکم مانند شهدا قدرتمندانه استقامت کنیم، آنها عهدی را که با ولایت بستند تا آخر ادامه دادند و 6 سال در این جبهه مقاومت ایستادگی کردند و خشن ترین انسان ها و ارازل و اوباش ها را از کشور جمع کردند .
سرهنگ شجاع گفت: دشمنان از تمام تجهیزات خود برای از بین بردن ریشه انقلاب استفاده کردند اما انقلاب ما با اتخاذ تصمیمات درست ریشه آنها را زد.
وی ادامه داد: امروز باید شاهد تحولات بعد از این هم باشید و این قدرت را به پاس ولایتمداری بدانید، ما امروز به دنبال قلل جهانی و رسیدن به قله ظهور هستیم، امروز حرکت در جهاد علمی و روحیه انقلابی باید توسط افسران جنگ نرم باشد.
سرهنگ شجاع گفت: مسیر حرکت در جهاد اکبر باید همراه با توکل و توسل و عدم تبعیت از دشمنان باشد، انتظار ما از جوانان این است که بیانات رهبری را اجرا کنند و این وحدت و اجتماع را هوشمندانه به پیش ببرند.
مسئول طرح و برنامه سازمان بسیج دانشجویی کشور نیز در این مراسم با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت گفت: باید این پیروزی را پرچم به دست جشن بگیریم، ما در برابر تعدادی زیادی از دولت های خبیث پیروز شدیم.
سرهنگ مهدی جزینی افزود: ما در کشورهای سوریه و عراق بسیج را ایجاد کردیم و این عامل پیروزی در این کشور ها شد، انقلاب اسلامی ایران دارد به دیگر کشورها صادر می شود.
وی ادامه داد: تمدن سازی را به تنهایی نمی توان انجام داد و باید با همکاری و مشورت یکدیگر باشد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.