به گزارش خبرنگار ایرنا ، مردم غیور و انقلابی چالوس در این راهپیمایی بار دیگر با محکوم کردن اقدامات آشوبگران در ناآرامی های اخیر ، وفاداری خود را نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی ابراز داشتند.
این راهپیمایی از میدان معلم(مخابرات) چالوس تا چهار راه بانک ملی با حضور پرشور قشرهای مختلف مردم اعم از معلم، دانش آموز، دانشجو، بازاری، کارگر، کشاورز و غیره یکدل و یکصدا با خروش خود اقدامات فرصت طلبان را محکوم کردند.
راهپیمایان در طول مسیر راهپیمایی شعارهایی نظیر'مرگ بر انگلیس و آمریکا' ،'مرگ بر فتنه گر'، 'فتنه گر ننگت باد'، 'حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست' حمله و تخریب اموال عمومی و ایجاد ناامنی در کشور را محکوم کردند.
امام جمعه چالوس در جمع شرکت کنندگان در این راهپیمایی گفت : از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان انقلاب اسلامی از افراد منحرف ، زیادخواه و ساده برای ضربه زدن به امنیت و اقتدار ایران اسلامی بهره گرفته اند که با حضور و حمایت گسترده و پرشور مردم ایران از انقلاب اسلامی با شکست مواجه شدند.
حجت الاسلام محمدمهدی راشدی افزود: دشمنان همواره تلاش کردند تا با ایجاد تفرقه در بین مردم به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند به همین خاطر همه ما باید در برابر همه این ترفند ها متحد باشیم.
وی گفت : یکی از راه های ضربه زدن دشمنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده از نقاط ضعف و مشکلات مردم در زمینه اقتصاد، اشتغال و مبارزه با فساد است که انان با دستاویز قرار دادن انها تلاش می کنند تا از این طریق به نظام ضربه بزنند.
امام جمعه چالوس بر ضرورت هوشیاری مردم در ابراز اعتراضات به صورت قانونی تاکید کرد و گفت: مسئولان نیز باید پاسخی مناسب به مطالبات به حق مردم در حوزه های گوناگون داشته باشند و به دور از تجملگرایی با بهره گیری از تمامی ظرفیت های کشور در جهت اجرای اقتصادی مقاومتی با جدیت گام بردارند تا شاهد بهبود وضعیت معیشتی مردم و کاهش بیکاری باشیم.
خبرنگار : سیدمحمد اکبرموسوی**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
1295/ 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.