حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی یکشنبه شب در نشست ستاد دهه فجر انقلاب شهرستان افزود: انقلاب به رغم دشمنی های استکبار جهانی خدمات زیادی را در بخش های مختلف به مردم ارائه کرد .
وی ادامه داد: سالگرد پیروزی انقلاب و جشن های آن فرصت خوبی است که در اختیار مسوولان اجرایی قرار می گیرد تا صادقانه و دقیق تر نسبت به ارائه گزارش عملکرد دولت و نظام برای مردم اقدام کنند.
امام جمعه مهریز گفت: باید گزارش های ارائه شده توسط مسوولان به مردم خیلی دقیق ، مستند و به دور از بزرگ نمایی باشد، چون بیان مسائل موجب دلگرمی همگان به نظام و وظیفه مهم ملی محسوب می شود.
محی الدینی تصریح کرد: بدون شک در کشور نارسایی هایی وجود دارد که مردم خود بیش از همه به توطئه های دشمنان و به بدعهدی ها و کارشکنی های آنها واقف هستند و از نظام خود تقدیر می کنند.
امام جمعه مهریز به اهمیت دوری از کمیت گرایی به جای کیفیت گرایی در برنامه های بزرگداشت دهه فجر انقلاب تاکید کرد و گفت: برنامه ها باید دقیق ، شفاف و همراه با رعایت موازین دینی و متنوع باشد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهریز به مشکلات مردم در عرصه اقتصادی و معیشتی اشاره کرد و گفت: وجود برخی مسائل اقتصادی فشار زیادی بر مردم تحمیل کرده است که مسوولان باید با برنامه ریزی مدون برای حل آنها اقدام کنند.
وی افزود: معضل اقتصادی است، مشکلاتی چون آسیب های فرهنگی و اجتماعی ، بیکاری ، اعتیاد و فساد بوجود می آورد، بنابراین مسوولان برای حل آنها قطعا به اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری توجه خاص داشته باشند.
همچنین معاون فرمانداری مهریز گفت: برنامه های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید مردمی ، جدید و جذاب ، فراجناحی ، به دور از موازی کاری و در برگیرنده بیان ثمرات نظام به مردم و جوانان باشد.
محمد زارع افزود: نظر به اینکه برخی روزهای دهه فجر انقلاب با ایام فاطمیه تقارن دارد باید حرمت این ایام حفظ و مسائل دینی و معنوی دقیق دیده شود.
همچنین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهریز گفت: در چهلمین سالکرد پیروزی انقلاب اسلامی در قالب 20 کمیته افزون بر 200 برنامه شاخص پیش بینی شد .
حجت الاسلام محمد حسین متوسل افزود: رویکرد برنامه های دهه فجر امسال ابتکاری ، فرهنگی ، مردمی ، متنوع و با جلب مشارکت آحاد مردم و به خصوص جوانان است.
از 12 بهمن ماه ویژه برنامه های سالگر پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر آغاز می شود.
سال گذشته در مجموع افزون بر 200 برنامه فرهنگی ، هنری و ورزشی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب در این شهرستان برگزار شد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.