به گزارش ایرنا فرجام فاضلی روز شنبه درجلسه برنامه ریزی ایام الله دهه فجر اظهار داشت: معرفی دستاوردهای انقلاب و تبیین خدمات نظام مهمترین مولفه در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان خاتم است.
وی گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان امروزی که آینده سازان کشور هستند امری ضروری است؛ باید جوانان هرچه بهتر و بیشتر با اهداف و آرمان‌های انقلاب آشنا شوند.
فاضلی افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای بازبینی کارنامه عملکرد مدیران است و باید دستاوردهای نظام و انقلاب را به عموم شهروندان معرفی کرد.
فرماندار خاتم با بیان این که دلیل اصلی شکل‌گیری انقلاب اسلامی حضور مردم بود، تصریح کرد: در شکل گیری اقلاب مردم و مسئولان متحمل سختی های زیادی شدند تا این امینتی را که امروز شاهد آن هستیم به دست آوردند.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه ضمن حفظ حرمت این ایام، برنامه‌های دهه فجر باشکوه‌ برگزار شود.
وی همچنین از مدیران ادارات خواست تا عملکرد و کارهایی اجرایی انجام شده در دولت را در این هفته به اطلاع مردم برسانند و در این زیمنه اطلاع رسانی داشته باشند.
فرماندارخاتم از تشکیل چندین کمیته در سطح شهرستان خبر داد و اظهار داشت: شرح وظایف به هر یک از کمیته ها ابلاغ شده و با برنامه ریزی های صورت گرفته امسال برنامه ها متنوع و هدفمندی را در شهرستان خواهیم داشت.
هرات مرکز شهرستان خاتم در فاصله 240 کیلومتری از شهر یزد واقع شده است.
7534/ 6197 خبرنگار: شهلا حیدری** انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.