ظفر محمدی روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: دولت توجه ویژه ای به دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم دارد و در همین راستا درصدد ایجاد فضای نقد بر اساس قانونمداری و به دور از هنجارشکنی است.
وی افزود: رسالت تمامی مسئولان اجرایی و نهادهای خدمات رسان و انقلابی، رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به عنوان مهم ترین دغدغه پیش روی جامعه است و در این راستا همه باید دولت را کمک کنند.
وی ادامه داد: دولت و مدیران دستگاه های اجرایی همواره بر اساس تاکیدات رهبری و رئیس جمهوری در راستای برطرف کردن مشکلات معیشیتی و اقتصادی کشور تلاش می کنند.
محمدی با اشاره به بروز برخی ناآرامی ها در کشور گفت: حساب کسانی که خواسته های مشروع و مطالبات مردمی را مطرح می کنند با کسانی که درصدد سو استفاده از احساسات پاک شهروندان برای ایجاد آشوب و ساختارشکنی هستند، فرق می کند.
وی افزود: متاسفانه در برخی از شهرهای کشور برخی از افراد فریب خورده و هدایت شده، از تجمع های اعتراضی مردم در طرح دغدغه های اقتصادی، برای تامین مطامع و نقشه های شوم دشمنان انقلاب استفاده کردند که در هرحال محکوم است.
وی ادامه داد: با وجود برخی اغتشاشات، هنجارشکنی ها و شعارهای ساختارشکن عده ای آشوبگر، مردم ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه مراغه در قالب راهپیمایی عظیم مردمی باردیگر نقشه شوم دشمنان را نقش برآب کرده و با آرمان های انقلاب و رهبری تجدید میثاق کردند.
وی اضافه کرد: بروز چنین تجمعات غیرقانونی و اغتشاش های هدایت شده علاوه بر وارد ساختن خسارات اقتصادی و سیاسی بر کشور، مطالبات مشروع مردم را تحت سایه قرارداد.
وی خاطرنشان کرد: مطمئن هستم که آحاد مردم و شهروندان با هوشیاری و بصیرت لازم اجازه حضور و خودنمایی به آشوبگران را در تجمعات غیرقانونی نخواهند داد و همانند سال های گذشته یار و یاور نظام و انقلاب اسلامی و دولت خواهند بود.
شهرستان مراغه با حدود 260 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.