به گزارش ایرنا، نصرالله شفیعی روزچهارشنبه در نخستین نشست هماهنگی برنامه کمیته های دهه فجر استان بوشهر افزود: در شرایطی که دشمنان این نظام به هرشکلی برای خدشه دار کردن امنیت حاکم بر کشور به عنوان مهمترین دستاورد انقلاب برنامه ریزی می کنند، حضور مردم در برنامه های دهه فجر مهرتاییدی بر این انقلاب است.
وی با اشاره به فتنه های اخیر دشمن علیه انقلاب اسلامی اضافه کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 دی آتش فتنه عوامل خارجی را خاموش کرد و مردم نشان دادند این انقلاب با پشتوانه مردمی همچنان پابرجاست.
شفیعی ادامه داد: حضور مردم در صحنه های مختلف مهمترین عامل استحکام پایه های انقلاب اسلامی است و دشمن همواره به دنبال از بین بردن این پشتوانه مردمی است.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی یکی از مهمترین رویدادهای قرن بیستم است که در تاریخ کشور ما جایگاه خاصی دارد و هیچ مناسبتی جایگزین آن نمی شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: 22 بهمن سال 1357نظام 2500 ساله رژیم شاهنشاهی در ایران سرنگون شد.
وی تاکید کرد: با سرنگونی رژیم شاهنشاهی پهلوی دوران استبداد، استثمار و وابستگی به بیگانگان از بین رفت و پس از قرن ها برای نخستین بار فضای آزادی در ایران درک شد.
شفیعی با اشاره به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران همچنان به جایگاه و نقش ولایت فقیه پایبند و مواضع رهبر معظم انقلاب و ارشادهای ایشان برای ملت ایران فصل الخطاب و مظهر همبستگی ملی است.
وی گفت: با توجه به اینکه نسل جوان دوران انقلاب را درک نکرده اند دهه فجر فرصتی است که ماهیت، دستاوردها و فضای قبل از انقلاب برای آنان تبیین شود.
شفیعی، در باره راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی جواب دندان شکنی به همه یاوه گویی های استکبار جهانی خواهد بود.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.