مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم با تبریک فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی‌ انقلاب اسلامی گفت:مراسم زنگ انقلاب، زنگ بیداری، دانایی و آزادی ملت ها از استکبار و استعمار است که باید هر سال با شکوه تر از گذشته گرامی داشته شود.
سالار قاسمی، تربیت دانش آموزان خلاق، میهن دوست و ولایی را از آرمان های امام راحل عنوان کرد و خطاب به دانش آموزان افزود:امروز تمام تلاش بدخواهان نظام این است که نسل جوان را که سرمایه اصلی انقلاب است مایوس کنند و اگر ما توکل کنیم همه چیز حاصل می شود.
وی با مقایسه بخشی از دستاوردهای امروز نظام اسلامی با گذشته اضافه کرد:انقلاب اسلامی عزت را به ملت ایران ارزانی کرد.
وی گفت:اگر به ما در خانواده، اداره و استان همه امکانات را بدهند اما تحقیر کنند انگار چیزی به ما نداده اند.
وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی به ما عزت داده است و گرچه مشکلاتی داریم اما این سرمایه کمی نیست و باید در این ایام امیدآفرینی را در بین نوجوانان و جوانا تقویت کنیم.
قاسمی افزودامروز همه باید در کنار آموزش و پرورش باشند چون انقلاب ما فرهنگی بود و تمرکز اصلی دشمنان بر نوجوان و جوانان است.
وی در ادامه از دانش آموزان خواست برای موفقیت در آینده اهل نماز، توکل و تلاش باشند و برای تحقق آرمان های امام و انقلاب تلاش کنند.
در این مراسم سرودهای انقلابی توسط گروه سرود ارتش، نمایشگاهی از فعالیتهای دانش آموزان و برنامه های متنوع توسط دانش آموزان اجرا شد.
7388خبرنگار:پریسا نوروزی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.