به گزارش ایرنا،حجت الاسلام سیدمحمد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه سلماس ایستادگی تا آخرین نفس برای تداوم و پایداری انقلاب اسلامی را عاملی مهمی برای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: مردم در تمام فراز و فرودهای سخت انقلاب اسلامی در کنار مسئولان بوده اند و در دفاع از این نظام مقدس سنگ تمام گذاشته اند.
خطیب جمعه سلماس در ادامه خاطر نشان کرد: خطه شهید پرور سلماس نیز با تقدیم 719 شهید والامقام در آبیاری درخت تنومند انقلاب نقش موثری داشته است؛ به طوری که این شهرستان قبل از پیروزی انقلاب و طی مبارزات انقلابی 2 شهید را تقدیم این مرز و بوم کرده است.
وی گفت: شهیدان محمدعلی سوره ای و منصور سلطان زاده از جمله دلاور مردان غیرتمندی بودند که در لبیک به فرمان امام خمینی (ره ) مردانه مقاومت کردند و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با رشادت ها و جانفشانی های خود برای سایر مبارزان انقلابی شمع راه شدند.
موسوی در ادامه افزود: در حالی وارد چهلمین سال انقلاب اسلامی می شویم که انقلاب ما در اصول و آرمان های خود مانند استکبارستیزی و رفاه عمومی تثبیت شده است و محرومیت زدایی بی نظیری صورت گرفته و عدالت اجتماعی برقرار شده است.
وی در پایان از دولت و مسئولان به خاطر آماده کردن 135 طرح عمرانی قابل افتتاح و کلنگ زنی در ایام الله دهه فجر تقدیر کرد و افزود: این اقدام ها یکی از بهترین شیوه های آشنایی نسل کنونی با انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.
وی گفت: بازگو کردن خدمات و دستاوردهای دولت و دستگاه‌ها به عنوان خدمات نظام جمهوری اسلامی مایه امیدواری دوستان نظام و انقلاب و ناامیدی دشمنان است.
7156/3072
** خبرنگار: جمال فرخیان ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.