حجت الاسلام حسین وحیدی روز پنجشنبه به مناسبت آغاز دهه فجر در جمع مسئولان بجستان افزود: انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی سیاسی و مذهبی بر دین و مردمداری استوار است، با مدیریتی دینی سیاسی شکل گرفت و این مهم یعنی وجود دین در کنار سیاست مهمترین رمز ماندگاری انقلاب به شمار می رود.
وی ادامه داد: در سالهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی اکثر تحلیل‌ مداران سیاسی جهان بر این باور بودند که این انقلاب عمری نخواهد کرد و از پویایی و پایایی برخوردار نخواهد بود ولی به دلیل اتکاء به ارزشهای دینی و مدیریت حکیمانه ولایت فقیه، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بر خلاف تحلیلهای نادرست، سی و نهمین سالگرد پیروزی اش را جشن می گیریم.
امام جمعه بجستان گفت: انقلابهای الجزایر، فرانسه و روسیه با وجود توانمندی و حمایتهای بیشتر و ترفندهای به مراتب کمتر علیه آنها به نسبت انقلاب اسلامی ایران شکست خوردند. ولی انقلاب اسلامی ایران از بطن مردم و با حضور گسترده آنها در صحنه شکل گرفت و دشمنان نتوانستند آسیبی به آن وارد کنند.
محمدحسین ابراهیمی کردیانی فرماندار بجستان هم دهه فجر را فرصتی برای تجدید بیعت دوباره با آرمانهای نظام جمهوری اسلامی یاد و بر ترویج دستاوردهای این نظام و تبیین بیشتر خدمات دولتمردان و مسوولان در بخشهای مختلف برای مردم و از جمله نوجوانان و جوانان تاکید کرد.
همزمان با دهه فجر 43 طرح در بخشهای مختلف با اعتبار 254 میلیارد ریال در شهرستان بجستان به بهره برداری می رسد.
بجستان در فاصله 278 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسن زاده **انتشار: حسین کریم زاده
2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.