احمد امینی روش شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 60 درصد این طرحها افتتاح و عملیات اجرایی 40 درصد دیگر آغاز می شود که شامل طرح های بهداشتی، کشاورزی، عمرانی و اقتصادی است.
وی با بیان این که زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در جیرفت فراهم است، گفت: این طرح ها نیز با مشارکت و همکاری بخش خصوصی و دولتی به ثمر رسیده است.
وی تصریح کرد: جیرفت از ظرفیت های بسیار خوبی در بخش کشاورزی، معدن و گردشگری برخوردار بوده و می توان گفت که این شهرستان کلکسیونی از نعمت های خدادادی است.
وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی ایران زیرساخت های اساسی و مورد نیاز در جیرفت ایجاد شده است.
فرماندار جیرفت تصریح کرد: زیرساخت های مورد نیاز برای جلوگیری از مهاجرت در مناطق روستایی این شهرستان ایجاد شده و در همین راستا تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت می شود.
وی بیان کرد: با توجه به در پیش بودن دهه فجر، کمیته های تخصصی برای برگزاری باشکوه برنامه های این هفته تشکیل شده است.
فرماندار جیرفت گفت: نظام جمهوری اسلامی طبق منویات رهبر معظم انقلاب به مثابه یک درخت تنومند با ریشه ای عمیق است که در طول چهار دهه گذشته به ثمراتی دست یافته که باید از آن پاسداری کرد.
وی مهمترین شاخصه های انقلاب اسلامی در ایران را مردمی و دینی بودن آن دانست و افزود: در نظام اسلامی اقشار، دسته ها، روحانیان، دانشجویان و همه آحاد مردم در آن حضور داشته اند.
امینی روش تصریح کرد: لازمه برپایی جشن های دهه فجر پرهیز از برگزاری برنامه هایی با هزینه های اضافی و بدون هویت است و در عین حال باید برنامه ها باید اثر بخش بوده و با حفظ ارزش های نظام و انقلاب و پویایی و نشاط همراه باشد.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.