به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه به مناسبت پنجم آذر سالروز تاسیس بسیج مستضعفان در همایش شکوه مقاومت بسیجیان بوشهر افزود: بسیج نماد حضور در صحنه نیروهای انقلاب به فرمان ولایت و کوه استوار مقاومت و پایداری است.
وی تصریح کرد: بسیج الگویی کارآمد از سپاه بدر، احد و خیبر و نماد ذوالفقار امیرالمومنین است.
صفایی بوشهری با بیان اینکه هرگاه بسیج در صحنه بوده پیروزی و موفقیت به دست آمده است گفت: در بحرانهای تحمیلی جهان استکبار در منطقه، سپاه و بسیج ایران و بسیج عراق و سوریه حماسه ها آفریدند و نشان دادند تفکر جهادی و بسیجی تنها راه موفقیت است.
امام جمعه بوشهر اضافه کرد: بسیج در عرصه های مختلف در راستای تحقق دستاوردهایش هر روز موفق تر از قبل عمل می کند.
صفایی بوشهری گفت: بسیج آینده، شعار و راه اقتدار ایران است به همین دلیل امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر تفکر انقلابی بسیجی اهمیت و تاکید فراوانی داشته و دارند.
وی با اشاره به شش قرن مقاومت استان بوشهر در مقابل استکبار و استعمار افزود: حضور امروز بسیجیان در سراسر کشور بیانگر اقتدار جمهوری اسلامی است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز گفت: حضور قشرهای مختلف بسیج در کنار آبهای نیلگون خلیج فارس همزمان با سراسر کشور تجدید بیعتی دوباره با امام راحل و رهبر معظم انقلاب، آرمانهای شهدا و انقلاب اسلامی است.
سردار علی رزمجو افزود: شکست بزرگ داعش و گروههای تکفیری، شکست آمریکا، اسرائیل و متحدانشان در مقابل عزم و اراده مسلمانان است.
وی تصریح کرد: امروز استکبار جهانی در مقابل فکر و مشی بسیج در خاکریزهای بیرون از ایران اسلامی شکست خورده است.
6047/6045**خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.