به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حسن لزومی در خطبه های این هفته نماز جمعه پاکدشت گفت: دشمنان ایران اسلامی که از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، در مقابله با ملت برخاسته اند ، در حوادث اخیر علاوه بر حضور در میدان مقابله سخت، به فضای مجازی به عنوان ابزاری کارآمد در شبیخون فرهنگی دل بسته بود.
وی بیان کرد: در تهاجم نرم ، دشمن نسل جوان ، مدارس ، دانشگاه ها و آینده سازان کشور را هدف قرار داده و باید با آموزش جوانان و آگاه ساختن آنان از شیوه های نفوذ دشمنان ، این توطئه را خنثی کرد.
وی تصریح کرد: در مقابله سخت با ایران اسلامی ، ترور، تحمل جنگ هشت ساله ، فتنه و تشکیل گروه های تروریستی تکفیری داعشی را انجام دادند ولی هوشیاری ، مقاومت و ایستادگی مردم ایران تمامی این هجمه ها را خنثی کرد ولی باید در مقابله نرم نیز هوشیاری خود را حفظ کرد.
لزومی تأکید کرد: در شرایطی که مسئولان آمریکا تنها راه شکست ایران اسلامی را استفاده از فضای مجازی اعلام کرده اند ، مسئولان در غفلت به سربرده و بدون توجه به ابزار نفوذ دشمن ، این بستر را در اختیار آنان قرار دادند.
وی بیان کرد: شورش و هجمه عظیم دشمن در حوادث اخیر به ویژه در فضای مجازی جز با هوشیاری مردم خنثی نشد و این مهم راه را برای مسئولان نظام در مواجهه هوشمندانه با این توطئه ها روشن ساخت.
امام جمعه پاکدشت گفت : دشمن در فضای مجازی این گونه وانمود کرده بود که مخالفین نظام چند شهر کشور را تصرف کرده اند و این امر لزوم مقابله با فضای مسموم مجازی و هوشیاری بیشتر را طلب می کند.
لزومی تصریح کرد: شکست دشمن در فضای مجازی به این شرط به دست می آید که نیروهای انقلابی و دلسوز نظام نیز برای مقابله تلاش بیشتری کنند.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.