به گزارش ایرنا، ماموستا توفیق قربانی در خطبه های نماز جمعه این هفته ناآرامی های اخیر در برخی نقاط کشور را غیر قانونی خواند و اظهار کرد: عده محدودی تحت تاثیر ترفندهای دشمن سعی کردند موجب نا امنی و بی نظمی در کشور شوند.
وی با محکوم کردن اقدام عده ای کم مقدار و بی ارزش که به پرچم ایران اسلامی اهانت کردند، افزود: پرچم کشورمان از بُعد ملی نشانه اقتدار مملکت و قرار گرفتن کلمه الله در آن نشان از اهمیت بُعد مذهبی دارد.
ماموستا قربانی کسانی که تجمع های غیر قانونی با شعارهای ساختار شکن را برگزار کردند مزدوران بیگانه دانست و تاکید کرد: تخریب اموال عمومی، دولتی و شخصی و اهانت به مقدسات و درگیر شدن با نیروهای حفاظ امنیت برای پیگیری مطالبات راه درست و منطقی نیست.
وی با بیان اینکه مهمترین خواست و مطالبات عمومی را گرانی و بیکاری اعلام کرد و یادآور شد: از آنجا که مردم حق دارند خواسته های خود را به گوش مسئولان و دولتمردان برسانند اما باید این کار از طریق راه های قانونی انجام شود.
ماموستا قربانی با اشاره به بصیرت و آگاهی ملت ایران در مقابله با فتنه و توطئه دشمنان نظام اسلامی گفت: ملت خواستار تنبیه آشوبگران و اقدامات مثبت دولت در راستای رفع مشکلات و خواسته های آنها است.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده و بیش از 102 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: ژاله گرگانی ** انتشار: مجید سلیمانی
7349/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.