به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری مریوان، ابراهیم حسینی روز شنبه در گرامیداشت روز بصیرت نهم دی در مریوان افزود: این فتنه برای لطمه زدن به انقلاب اسلامی از سوی دشمنان انجام شد اما آگاهی مردم این توطئه را همانند دیگر نیرنگ های استکبار جهانی خنثی و با شکست حتمی مواجه شد.
به گفته وی، سران فتنه در ابتدای امر با پیروی از نقشه شوم دشمنان ایران اسلامی که سال های عدیدی بود روی آن کار شده بود با بهانه انتخابات وارد میدان شده و در انتها می خواستند که مردم را با خود همراه کنند و این امر با هوشیاری کامل مردم و بصیرت و آگاهی آنها خنثی شد.
وی گفت: هر چند که از همان اوایل برخی از مردم فریب عوامل فتنه را خورده و به صحنه آمدند اما اکثریت مردم که از نقشه های آنان آگاه بودند هیچگاه فریب آنان را نخوردند و همین امر باعث شکست آنان شد.
حسینی اظهار کرد: مردم غیور و دلاوران مرزدار مریوان همانند سایر مردم ایران اسلامی فریب فتنه گران را نخورده و هیچ میل و رغبتی را نیز برای حضور در بازی که آنها به راه انداخته بودند از خود نشان ندادند.
وی افزود: نهم دی سالروز بصیرت و ولایت مداری مردان و زنانی است که با حضور پرشور خود در صحنه برای یکبار دیگر دشمنان را با شکست مواجه نموده و مشت محکمی بر دهان آنان کوبیدند.
فرمانده سپاه پاسدراران مریوان نیز در این آیین گفت: نهم دی ماه سالروز خلق حماسه مردمی است که با بصیرت کافی و دانش و آگاهی که داشتند توانستند بار دیگر دشمنان این مرز و بوم را ناکام کنند.
سرهنگ شکیبا سلیمی افزود: مردم سراسر ایران اسلامی با خروش در خیابان ها و حضور به موقع خود در نهم دی ماه سال 88 مشتی محکم بر دهان یاوه گویانی زدند که با توطئه های جدید خود در صدد ایجاد لطمه به نظام بودند.
وی ادامه داد: نهم دی ماه سالروز بصیرت و ولایت مداری مردمی است که با حضور در عرصه های مختلف همواره با نظام بوده و توانستند در سال 88 با یک حرکت خودجوش به جهانیان اثبات کنند که همواره در کنار نظام هستند.
وی ادامه داد: مردم سراسر ایران اسلامی با بصیرتی که برگرفته از قیام عاشورا بود به خیابان ها آمده و بار دیگر حماسه ای را خلق کردند که تمام جهانیان را متحیر کرد.
9 دی در تقویم کشور به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است در این روز آیین های گرامیداشت در شهرهای مختلف کشور و استان کردستان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.
دریافت و تنظیم: حسن حسین زاده ** انتشار: امید بهمنی
3034/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.