به گزارش روز شنبه روابط عمومی سپاه همدان، سردار مهدی مهدوی نژاد در آئبن معارفه جانشین سپاه انصار الحسین (ع) فرمانده تیپ 32 انصار استان همدان، افزود: امروز نام ایران اسلامی در سرتاسر جهان می درخشد و این کشور اسلامی پناهگاه مظلومان در جهان شده است.
جانشین بازرسی کل سپاه اظهارکرد: حادثه عاشورا تداعی کننده رویارویی جبهه حق و باطل است و این تلاش جبهه باطل از زمان خلقت بشر و صدر اسلام با بعثت پیامبر اکرم (ص) با هدف از بین بردن ندای حق شکل گرفت.
سردار مهدوی نژاد افزود: امروز نیز شاهدیم که دشمنان با تمام قدرت و توان در مقابل جبهه حق صف آرایی کرده اند و از تمام ابزارهای فرهنگی و نظامی برای جلوگیری از صدور این فرهنگ ناب بهره گرفتند.
وی بیان کرد: امام حسین (ع) برای ایستادگی در برابر منحرفان و جبهه باطل، خاندان خود را فدا کرد و امروز می بینیم که شهدای مدافع حرم با الگو قراردان امام شهیدان، در دفاع از جبهه مقاومت از تمام هستی خود می گذرند تا ادامه دهنده راه پاک آن امام باشند.
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان نیز در این آئین گفت: اگر امروز توفیقی در سپاه و بسیج وجود دارد به بر کت خون پاک شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم است.
سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه تیپ 32 انصار الحسین (ع) در زمان جنگ تحمیلی دارای فتوحات بزرگی بود و شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب اسلامی کرد، افزود: تیپ 32 توانسته است با تربیت فرماندهان موفق در جبهه مقاومت و در مرزهای کشور امنیت را برای ایرانی اسلامی به ارمغان آورد.
با صدور حکمی از سوی فرمانده کل سپاه پاسداران سردار 'مهدی فرجی' به عنوان جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان معرفی و سرهنگ 'ولی بهاریان' به عنوان فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) منصوب شد.
7526/2090
تنظیم کننده: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.