به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رحیم علی طالعی روز چهارشنبه در جلسه ستاد 9 دی مراغه با بیان اینکه مردم با هدایت‌ های رهبری به صحنه آمده و جواب دندان‌ شکنی به دشمنان دادند، افزود: در این حماسه، ملت ولایتمدار تمام فتنه ‌گران را کنار زده و اقتدار و تداوم آرمان های انقلاب اسلامی را به اثبات رساندند.
وی ادامه داد: حماسه 9 دی استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کرد و پشتوانه محکم مردمی نظام اسلامی را به تصویر کشید.
مسئول مناسبت های ویژه مراغه نیز گفت: بصیرت و غیرت دینی مردم، وحدت و هدایت های رهبری و به ویژه تاسی به سیره اهل بیت(ع) و فرهنگ عاشورای حسینی موجب رقم خوردن حماسه بزرگ 9 دی شد.
حجت الاسلام طالعی افزود: در این روز، ملت ایران پاسخ دندان‌ شکنی به بی ‌حرمتی‌ها و برخی هنجارشکنی ها داده و به استکبار جهانی نیز اعلام کردند که در همه عرصه‌ ها و صحنه‌ ها توطئه های شوم آنان را خنثی می‌ کنند.
وی با بیان اینکه در روز 9 دی، ملت ایران عظمت واقعی خود را در دفاع از اسلام و حقانیت آن به نمایش گذاشتند ادامه داد: این حماسه تاریخی در حافظه این ملت باقی ماند و صلابت و قدرت نظام اسلامی همواره در یادها باقی خواهد ماند.
وی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی در این روز ثابت کردند که علاقه شان به اسلام، نظام و رهبری، عمیق و دیرینه بوده و با وسوسه‌‌ های شیطانی کمرنگ نخواهد شد.
طالعی به حماسه هشتم دی سال 88 مردم تبریز و آذربایجان اشاره کرد و گفت: مردم در این روز ولایتمداری و علاقه خود را به نظام و ولایت فقیه نشان دادند و امسال نیز با حضوری پرشور و گسترده، با نظام و رهبری تجدید میثاق خواهند کرد.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.