به گزارش ایرنا حجت الاسلام احمد ملایی روز چهارشنبه در دیدار با مسئولان اجرایی شهرستان درمیان افزود: مسئولان دستگاه های اجرایی استان باید در تبیین وقایع مناسبات انقلاب و حماسه های مردم همیشه در صحنه بیشتر تلاش کنند.
وی خواستار تبیین بیشتر حماسه بزرگ 9 دی و وحدت مردم حول محور ولایت فقیه شد و گفت: تعامل بین ادارات، وحدت بین برادران شیعه و اهل سنت درمیان و حضور پرشور مردم در مراسمات انقلاب نشان از اهتمام مسئولان و مردم این شهرستان در حفظ و صیانت از انقلاب است.
وی بر برگزاری با شکوه مراسمات پیش رو خاصه 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و سی و نهمین سالگرد پیروزی نظام با برکت جمهوری اسلامی تاکید کرد.
به گزارش ایرنا ملایی خواستار برنامه ریزی فراگیر و گسترده برای اجرای برنامه های دهه فجر و آمادگی داشتن برای برگزاری گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران در سال آینده شد.
وی یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهاد مردمی است که با همکاری و همراهی سایر ادارات و نهادها مسئولیت هماهنگی و بستر سازی جهت حضور مردم در مناسبت های ملی و انقلابی را بر عهده دارد.
وی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی است که با تعامل سازنده با سایر ادارات و سازمان ها، افتخار میزبانی از مردم را در راهپیمایی ها و مراسمات ملی دارد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: سعی همه نهادها این است که با تمام توان و امکانات زیرساخت های لازم را فراهم و نقص های احتمالی در مراسم ها را برطرف کنند تا میزبانی شایسته ای برای حضور مردم همیشه در صحنه داشته باشیم.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7557* 6054*خبرنگار- رقیه محمدی * انتشار-مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.