به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: کمک به زلزله زدگان و کسانی که دچار بلایای طبیعی شده اند، وظیفه ای انسانی است که بسیاری از دولت ها به دور از روابط سیاسی نسبت به آن اقدام می کنند ولی دولت و سردمداران آمریکا که بویی از انسانیت نبرده اند، از ارسال این کمک ها به مردم ایران جلوگیری می کند.
وی اظهار کرد: دولت پلید آمریکا نه فقط با نظام و دولت، که با مردم ایران نیز دشمن بوده و این دشمنی را در زلزله اخیر ثابت کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: ملت ایران هیچ گاه با خوی حیوانی و خصمانه آمریکا بیگانه نیست و هیچ گاه و در هیچ شرایطی به آمریکا نیاز ندارد.
امام جمعه موقت ورامین در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با تقدیر از تلاش همه جانبه مردم و مسئولان در امداد رسانی به مناطق زلزله زده گفت: با وجود عمق بسیاری زیاد حادثه و کشته و مجروح شدن هزاران نفر، مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور به هنگام خود، از این امتحان الهی نیز سربلند بیرون آمد.
محمودی گفت: مسئولان عالی رتبه کشور باید در مواجهه با این حوادث، با قدرت و آمادگی بیشتری عمل کنند تا از عمق فاجعه کاسته شود.
وی با اشاره به برخی رفتار ها که خوراک تبلیغاتی دشمن را فراهم می کند نیز اظهار کرد: اگر قانون بامجرمان و منحرفان با قاطعیت برخورد کند شاهد رفتارهای هنجارشکنانه، نخواهیم بود.
محمودی تصریح کرد: همگان بدانند که ملت ایران زیر پرچم ولایت فقیه، با تمام وجود از سرمایه های اصیل انقلابی پاسداری کرده و اجازه نفوذ به دشمن نمی دهند.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7254//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.