آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان افزود: شنیده‌ها از تاسیس دفتر اروپا در تهران حکایت دارد، این مساله در کشور موافقان و مخالفانی دارد، ولی در این باره باید دقت شود تا این دفتر به کانون و پایگاهی برای ضدانقلاب تبدیل نشود.
وی با بیان اینکه ما برجام‌گزیده هستیم و عده ای در کشور به آمریکا اعتماد کردند و دیدند که با برجام چه کرد، گفت: تجربه برجام نشان داد نه می‌شود به آمریکا اعتماد کرد و نه به اروپا، تا رهبری را داریم، شبیه برجام چیزی در کشور درست نمی‌شود.
امام جمعه سمنان، آل سعود را منفورترین دولت منطقه عنوان و خاطرنشان کرد: متوسل شدن آل سعود به رژیم صهیونیستی برای حمله به لبنان با وعده تامین هزینه‌های این حمله از سوی عربستان، نهایت بی‌حیایی و پررویی آل سعود است.
شاهچراغی با تاکید بر اینکه آل سعود به مرحله رجزخوانی برای لبنان و ایران رسیده، هشدار داد: اگر آل سعود دیوانگی کند و خطای کوچکی علیه ایران اسلامی از سوی عربستان سربزند، از آل سعود در جهان چیزی باقی‌نخواهد ماند.
وی یادآور شد: آل سعود با جنایت بر سر کارآمد و امروز نیز جز جنایت چیزی از آنها نمی بینیم که کشتار مردم یمن نمونه‌ای از این جنایت‌هاست، هر کجا تروری انجام می‌شود، دست آل سعود در آن دیده می‌شود.
وی، با قدردانی از دولت و ملت در لبیک به ندای رهبری در کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه، خاطرنشان کرد: مردم زلزله‌زده غرب کشور نیازمند کمک‌های مالی و غیرمالی هستند، زمانی خانواده و خانه داشتند که زلزله از آنها گرفت، همه به اندازه خود در کمک به زلزله‌دگان کرمانشاه سهیم باشند.
وی به مناسبت‌های هفته مانند هفته کتاب و کتابخوانی، وقف و بسیج اشاره و اضافه کرد: بسیج مایه نجات کشور است، قداست و اقدام‌های آن جای تعریف دارد و بهترین تعریف از بسیج را امام خمینی(ره) داشت که گفت من به اخلاص بسیجیان غبطه‌می‌خورم.
امام جمعه سمنان با قدردانی از فعالیت ستاد اربعین، گفت: پیاده روی اربعین سفر شهادت بود، با وجود احتمال خطر از سوی داعش ،از ایران اسلامی 2 و نیم میلیون نفر به زیارت اباعبدالله(ع) مشرف شدند.
6103/6026 خبرنگار: مصطفی دهقان ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.