به گزارش ایرنا، محمدتقی فتحی پیش از خطبه های نماز جمعه ابهر، با اشاره به حماسه مردم برای حفظ آرمان های قدس شریف، اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس اجازه نمی دهد مساله فلسطین به فراموشی سپرده شود.
وی افزود: رژیم صهیونستی پس از سال ها اشغال کشور فلسطین نه تنها به آرزوی خود که ایجاد کشوری از نیل تا فرات بود نرسید بلکه در آن چهار دیواری که برای خود ساخته محصور شده است.
رئیس دادگستری شهرستان ابهر با اشاره به تدبیر و دوراندیشی رهبر کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری این روز، بیان کرد: این راهپیمایی علاوه بر نشان دادن اقتدار و حمایت از مظلومان، نشان دهنده فرزانگی و نبوغ امام راحل بود که به همگان نشان داد رژیم اشغالگر در مقابل دین ایستاده است و حرکت صهیونست نشان از سرکشی باطل در برابر حق است.
وی خاطرنشان کرد: برخی از نوکران آمریکا در منطقه نمی دانند که پس سر بوجود آمدن داعش چه هدفی پنهان شده و نمی دانند که آمریکا برای اینکه جامعه جهانی موضوع فلسطین را فراموش کنند، داعش را بوجود آورده تا رژیم صهیونیستی در حاشیه امنیت قرار گیرد.
فتحی با بیان اینکه بدون حمایت آمریکا و اسرائیل داعش تا کنون دوام نمی آورد، تاکید کرد: خطر اصلی جهان اسلام داعش نیست بلکه غده ای سرطانی به نام اسرائیل است و امید است به حرمت دعای مسلمانان مومن جهان این درد بزودی درمان یابد و فلسطین، پاره تن اسلام آزاد شود.
وی یادآور شد: روز قدس توطئه حذف فلسطین را از بین برد و تفکر صهیونسم برای ایجاد کشوری از نیل تا فرات را از بین برد در زمان حاضر اسرائیل همین که موجودیت نامشروع خود را حفظ کند قانع است.
رئیس دادگستری شهرستان ابهر ابراز کرد: باید از فرزندان نظام که در سپاه پاسداران جانفشانی می کنند تقدیر شود که وقایع اخیر برای همه افراد ثابت کرد که اگر ما در سوریه و لبنان با دشمن مبارزه نکنیم باید در داخل کشور با دشمن بجنگیم.
وی افزود: با مطالعه چگونگی تشکیل رژیم صهیونیستی می بینیم که بنیانگذار این رژیم به دین یهود هیچ اعتقادی نداشته و کشور فلسطین را برای اشغال پیشنهاد می دهد و با توجیه دینی و تاریخی قصد داشت وجهه ای مشروع به اشغال خاک فلسطین دهد تا مردم راحت تر این موضوع را بپذیرند که روز قدس این فتنه و توطئه را از بین برد.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.