حجت الاسلام علیرضا حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدیه، افزود: پیام روز قدس حمایت از ملت مظلوم فلسطین و خط مقاومت است، روز قدس از ابتکارهای بی نظیر امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی است که توانست یاد و خاطره ملت مظلوم فلسطین را برای همیشه جاودانه کند.
به گفته وی امت اسلامی در همه صحنه ها و با به نمایش گذاشتن نفرت خود از ظلم حاکم بر کشورهای مسلمان اشغال‌ شده، پایه های رژیم صهیونیستی را با همدلی و اتحاد سست می کنند.
وی حادثه تلخ و ناگوار هفت تیر سال 60، را سند مظلومیت ایران اسلامی و رسوایی چهره نفاق و مدعیان دروغین حقوق بشر دانست و اضافه کرد: در این روز دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفای امام (ره) توسط منافقان کوردل به طور ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.
وی بیان کرد: دکتر بهشتی معمار دستگاه قضایی کشور بود، از فضایل این شهید والامقام این است که تمام جریانات به دنبال هستند که وی را به خود منتصب دهند چرا که شهید بهشتی یک شخصیت فراملی و فراجناحی بود.
وی حادثه تروریستی 17خردادماه 95در مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) را سند حقانیت و مظلومیت جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران استکبار ستیز است و جواب دندان شکنی به توطئه های دشمنان می دهد.
وی با تقدیر از اقدام سپاه در حمله موشکی دقیق به مقر داعش در استان دیرالزور سوریه، گفت: این اقدام افتخاری بزرگ برای نظام و انقلاب اسلامی به حساب می آید که علمای شیعه و سنی و نخبگان سیاسی شهرستان از این اقدام انقلابی سپاه قدردانی به موقع داشتند.
وی با بیان اینکه حقوق بشر همواره حربه آمریکا برای انجام جنایت و حمله به کشورهای مختلف دنیا است، گفت: جوانان ایران اسلامی یک وظیفه بزرگ دارند که اندیشه ناب اسلامی را با حقوق بشر آمریکایی در فضای مجازی به بحث تبادل و نظر بگذارند و از آن حمایت کنند.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7556 ** 6054*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- مریم پنجابی*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.