به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود: راهپیمایی رو ز جهانی قدس لبیک به ندای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و مایه امید واری ملت فلسطین، وحشت صهیونیست ها و بیداری و بصیرت جهان اسلام بر علیه سیاستهای خصمانه مستکبران است .
وی گفت: امروز هیچ ملتی مظلوم تر از ملت بی دفاع فلسطین و هیچ ظالمی بدتر از رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا وجود ندارد.
خطیب نماز جمعه گناباد گفت: رژیم اشغالگر قدس در بیش از 60 سال گذشته در سایه سکوت مجامع به اصلاح مدافع حقوق بشر از انواع جنایتها بر علیه مردم مظلوم فلسطین دریغ نکرد.
وی تصریح کرد: ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر به جهانیان و مستکبران ثابت کرد که مسلمانان فلسطین تنها نیستند.
حجت الاسلام صادقی نسب گفت: پاسخ کوبنده موشکی سپاه پاسداران به اقدامات کور تروریستی گروهک تکفیری داعش در مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) از یکسو موجی از شور و شادی و غرور در میان اقشار مختلف مردم ایجاد کرد و از طرف دیگر اقتدار این ارگان را به جهانیان نشان داد.
وی گفت: سپاه پاسداران از فاصله 700 کیلومتری ستاد فرماندهی داعش را در کنار نیرو های آمریکایی در هم کوبید و علاوه بر اینکه اتاق فرمان تروریست های داعش را بر سرشان ویران کرد، تیری به قلب آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و عربستان به عنوان حامیان قداره کش و زورگوی تروریستها زد.
وی اظهار کرد: آمریکا چندی قبل از فاصله 50 کیلومتری فرودگاه سوریه را با دهها موشک هدف قرار داد و بیشتر این موشک ها به بیابان و اطراف فرودگاه اصابت کرد ولی موشکهای سپاه پاسداران از فاصله 700 کیلومتری به طور دقیق بر سر ترویست ها فرود آمد.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
2095/6012 خبرنگار: علیرضا حسن زاده** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.