به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان با تشکر از حضور گسترده شهروندان آبادانی در راهپیمایی روز قدس افزود:مردم آبادان با وجود گرما و با زبان روزه برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.
وی اظهار داشت:قدس روزی است که مردم مظلوم فلسطین با تمام وجود احساس می ‌کنند که ملت‌ مسلمان جهان با اقتدار از آن ها حمایت می کنند.
خطیب جمعه آبادان گفت:رژیم صهیونیستی و همچنین استکبار به سردمداری امریکا نمی خواهند مردم فلسطین و همچنین جهان اسلام با هم متحد شوند و تلاش می کنند میان آنان تفرقه ایجاد کنند .
حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به وضعیت حساس منطقه و نیز موقعیت جهان اسلام گفت:با اقدامات موشکی صورت گرفته از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز افزایش قدرت جبهه مقاومت در هر دو کشور سوریه و عراق داعش در حال از بین رفتن است.
وی افزود:عملیات بسیار موفق موشکی ایران بر عیه مواضع گروه تروریستی داعش در مسیری بیش از 700 کیلومتر دورتر از مرزهای ایران اسلامی سیلی محکمی به صورت داعش بود که صدای آن به گوش حامیان این گروه تروریستی رسید.
خطیب جمعه آبادان اظهار داشت:ایران اسلامی انتقام خون شهدا را از تروریست های تکفیری با حمله موشکی سپاه به مواضع این افراد جنایتکار گرفت و همه مسلمانان را مسرور کرد و بعد از این هم ضربات دیگری از سوی رزمندگان و نیروی سپاه و ارتش به دشمنان بشریت وارد خواهد شد.
حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به روز قوه قضائیه گفت:جامعه اسلامی به دنبال عدالت اجتماعی است و برای استمرار عدالت نیاز به قوه قضائیه داریم زیرا صحت مسئولان ما بر عهده قوه قضائیه است.
خطیب جمعه آبادان به شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن اشاره کرد و افزود: منافقان 17 هزار نفر را در کشور ترور کردند.
7104/6064
خبرنگار:مسعود گادار** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.