به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز جمعه در آیین راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم روزه دار سرپل ذهاب گفت: امروز اقشار مختلف مردم فارغ از هرگونه حزب، جناح ، قومیت و تفکر خاصی در کنار هم گرد آمده اند تا با اتحاد و وحدت مشت محکمی بر یاوه گویان و ابرقدرتان رژیم غاصب اسرائیل بزنند.
وی اظهارداشت: روز قدس از ابتکارهای بی نظیر امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی است که توانست یاد و خاطره ملت مظلوم فلسطین را برای همیشه جاودانه کند.
وی افزود: امروزه طوفان عظیم الهی با قدرت بیشتر برای درهم کوبیدن خانه عنکبوت صهیونیستی به جلو حرکت می کند و این رژیم غاصب روز به روز به اضمحلالش نزدیک می شود.
وی ادامه داد: با این که قدرت های استکبار جهانی در پشت صحنه به صورت آگاه و واضح از رژیم غاصب صهیونیست حمایت و پشتیبانی می کنند، اما هنوز نتوانستند در مقابل عزم ملی مردم و خواسته های جهان اسلام که هر سال در روز قدس علیه این رژیم قیام می کنند و شعار سر می دهند، مانع حضور مردم در راهپیمایی روز قدس شوند.
خطیب جمعه سرپل ذهاب اظهارکرد: روز قدس مبارزه با یک نظام سیاسی نیست بلکه مبارزه با نظام سیاسی ظالمانه با استکبار و سلطه گران جهانی است.
حجت الاسلام فاطمی نسب با بیان این که امروزه دفاع از فلسطین ، دفاع از حقیقت اسلام است، بیان کرد: روز بزرگ و مهم قدس، روز مبارزه با رژیم نامشروع صهیونیستی و استکبار است که با حرکت عظیم و انقلابی مردم با مشت محکم بر دهان اسرائیل ، یاوه گویان و سردمداران آنها یعنی آمریکای جنایتکار ، رقم خورد.
وی در ادامه مذاکره با کشورهای بیگانه را بی نتیجه خواند و گفت: نمی توانیم با مذاکره مرزهای کشور را حفظ کنیم وامنیت را به کشورمان برگردانیم ،زیرا آن چه که اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران را به ارمغان آورده است ، قدرت و توان نظامی و حمایت رهبر از ملت و ملت از رهبر است.
امام جمعه سرپل ذهاب اضافه کرد که باید روز به روز اتحاد ، انسجام ، وحدت و قدرت نظامی کشورمان افزایش یابد تا بتوانیم در برابر زیاده خواهی های آمریکا ، استکبار و اسرائیل غاصب ایستادگی کنیم.
حجت الاسلام فاطمی نسب به اقدام وحشیگرانه تروریست های گروه تکفیری در تهران اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران جواب ترقه بازی های آنان را دادند و با شلیک موشک قلب دشمن در استان دیرالزور سوریه را مورد هدف قرار دادند و این مشت محکمی بر دهان کسانی بود که از استکبار و رژیم صهیونیست دفاع می کنند.
7079/7399/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.