به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین هادی حبیبی شامگاه دوشنبه درجمع اعضای ستاد نماز جمعه رضوانشهر افزود: عملیات موفقیت آمیز موشکی سپاه پاسداران، تیتر اول رسانه های دنیاست و اقتدار نیروهای مسلح ایران را ثابت کرد.
وی بیان کرد: این اقدام کوبنده سپاه ، مرحمی برای زخم های ملت مظلوم سوریه و خانواده های شهدای مدافع حرم و امنیت است و هشداری برای همه دشمنان محسوب می شود.
به گزارش ایرنا، شامگاه یکشنبه گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از عملیات موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه، با هدف مجازات عاملین جنایت تروریستی تهران خبر داد. در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاه های موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان های کرمانشاه و کردستان، تروریست های تکفیری را در دیرالزور هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.
حجت الاسلام حبیبی در ادامه سخنانش با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس افزود: امام خمینی (ره) با طرح این موضوع و نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان هر سال تحت همین عنوان، موجب وحدت و همبستگی مسلمانان جهان شده و طبق آمارهای موجود بیش از 80 کشور دنیا در این روز به حمایت از ملت فلسطین تظاهرات می کنند.
امام جمعه رضوانشهر به اهمیت روز جهانی قدس اشاره و اضافه کرد: روز قدس دارای اهمیتی فراوان است و قدرت جهان اسلام را نشان خواهد داد.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7293 / 2007
خبرنگار: مهرعلی گواهی ** انتشاردهنده: کبیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.