سرگرد حسین خدادادی، دوشنبه شب در محفل انس با قرآن در روستای «گسک» شهرستان درمیان، افزود: عملیات موفقیت آمیز موشکی ایران به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی گروه تروریستی داعش پیام قاطع جمهوری اسلامی ایران به ترقه بازی چند روز گذشته آنان در تهران بود.
وی تاکید کرد: تروریست ها و حامیان آنها بدانند، اگر بخواهند برای مردم و کشور ایجاد ناامنی کنند پاسخ قاطعی از سوی ایران دریافت خواهند کرد، عملیات موشکی ایران هشدار جدی برای کسانی است که به دنبال ناامنی در کشور هستند.
وی با بیان اینکه ملت ایران برای دفاع از حقوق خود به اجازه هیچ نهاد بین المللی نیاز ندارد و راسا اقدام می کند، گفت: ایران اسلامی به عنوان مستقل ترین کشور جهان با اقتدار، پاسخ قاطع به بدخواهان، تروریست ها و دشمنان خود را در هر جایی که باشند داده و خواهند داد.
وی با اشاره به اینکه قرارگاه ثامن الائمه 2 از بهمن ماه سال گذشته فعالیت خود را در شهرستان آغاز کرده است، گفت: برای تثبت امنیت تاکنون 50 نفر از نیروی های بومی شهرستان جذب شده اند.
وی عنوان کرد: این قرارگاه در زمینه های بهداشتی، اشتغالزایی و محرومیت زدایی و ارتقای امنیت شهرستان فعالیت دارد.
امام جمعه اسدیه هم گفت: در این شهرستان مرزی برادران شیعه و سنی با آرامش در کنار یکدیگر زندگی می کنند، این منطقه مرزی از وحدت و امنیت بی نظیری برخوردار است.
حجت الاسلام علیرضا حسینی عنوان کرد: اختلاف بین شیعه و سنی از آمال و آروزهای دشمنان است، امروز برای ترویج اسلام ناب محمدی در جهان بیش از هر زمان دیگری به وحدت مسلمانان نیاز داریم.
به گفته وی عدالت، تقوا و اخلاق از سیره و منش امام علی(ع) است که این امام همام را بین المللی کرده است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست های تکفیری در منطقه دیرالزور در شرق سوریه را با هدف تنبیه تروریست های جنایتکار، مورد حمله موشکی قرار داد.
در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاه های موشکی نیروی هوا فضای سپاه در استان های کرمانشاه و کردستان، تروریست های تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری *
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.