به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز روز جمعه در جریان راهپیمایی روز قدس در سمنان در گفت و گو با ایرنا افزود: پیام حضور مردم در راهپیمایی روز قدس به تمام مستکبرین این است که ملت مسلمان ایران به هیچ وجه از آرمان های خود عقب نشینی نخواهد کرد.
وی ادامه داد: 38 سال است ایرانیان بر اعتقادات خود ایستاده اند و در تاریخ انقلاب اسلامی نشان دادند اگر جان لازم بود جان فدای انقلاب می کنند و اگر روزی نیاز بود مال شان را برای اسلام عزیز تقدیم خواهند کرد و به این ترتیب، هرگز از دفاع از آرمان فلسطین که از ارزش های انقلاب اسلامی است دست نخواهد کشید.
استاندار سمنان با اشاره به تداوم حضور شکوهمندانه ملت های مسلمان در راهپیمایی روز قدس پس از حدود 40 سال، تاکید کرد: ملت های مسلمان به ویژه ملت ایران نشان داده اند در هر شرایطی در راهپیمایی هایی که با آرمان های اسلام آزادی خواه گره خورده حضور خواهند داشت و دشمنان باید روش خود را در برخورد با ملت ایران و دیگر امت های مسلمان تغییر دهند.
خباز گفت: باید بعد از 40 سال دشمنان اسلام سرشان به سنگ بخورد که با این ملت استوار با مخاصمه و دشمنی مقابله کنند، ملتی مقاوم که در برابر فشارها فرزند عاشورا و در برابر حمله های اقتصادی و تحریم ها فرزند ماه رمضان است، ملتی که برابر سختی ها فرزند عاشورا و رمضان است عقب نشینی نمی کند.
وی یادآور شد: دشمنان روش های خود را عوض کنند و باید بدانند ملت ایران مقاوم برابر ارزش های خود ایستاده و گوش به فرمان رهبر انقلاب دارد و از هیچ حرکتی برای دفاع از اسلام فروگذار نخواهد بود.
استاندار سمنان با اشاره به انگیزه های استکبار جهانی، اسرائیل و گروه تروریستی داعش در منطقه، اضافه کرد: به نظرم این ها هر کدام ضلع های یک مثلث هستند و اسرائیل در مرکز برنامه ریزی های این گروه است و حتی آمریکایی ها را بازی می دهد، داعش گروه و مسلک پوشالی و دست نشانده است و بسیار ناچیز است که عامل دست استکبار شده است.
وی با اشاره به گستاخی داعش و در حوادث تهران و پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به این حرکت، افزود: ملت ایران در اوایل انقلاب برابر گروه هایی که در کوچه و خیابان مردم را به شهادت می رساندند ایستادگی کرد و اکنون نیز برابر گروه های تکفیری مختلف ایستادگی و مقابله خواهد کرد و ترسی ندارد.
استاندار سمنان تاکید کرد: دشمنان باید بدانند ملت مسلمان ایران به قدرتی رسیده است که به هیچ وجه نمی توان با این قدرت مقابله کرد و همه مشاهده کردند که داعش با موشک های ذوالفقار ایران در هم کوبیده و متلاشی شد.
راهپیمایی روز قدس در 65 نقطه از استان سمنان با حضور گسترده مردم در حال برگزاری است.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
7470/6103 خبرنگار: علیرضا عربی ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.