به گزارش ایرنا، فلسطین برای مسلمانان جهان تداعی کنندی دریای خون کودکان مظلومی که بیش از 6 ده است مورد تجاوز و اشغال صهیونیست های خون خوا قرار گرفته تا همین دلیلی باشد برای خلق روز جهانی قدس که در آن روز تمامی مسلمانان با برآوردن فریاد وحدت خواهان آزادی خواهی جهان اسلام باشند.
فلسطین وطن مبارزان جوانی که تنها صلاح شان سنگ در مقابل دومین ارتش پیشرفت دنیا است.
فلسطین سرزمین مادارانی که عکس های به جای مانده از فرزندان شهیدشان محکم ترین سند آنها برای اثبات آزادی فلسطین از اشغال تجاوزگران صهیونیسم است.
فلسطین دیار دخترانی که خاطرات روز شهادت پدر و برادرانشان در راه آزادی خواهی وطن و ناموس بخشی از خاطرات شیرین دفتر خاطراتشان است.
این داستان کوتاه بخشی از رمان رنج های مردمی است که در خانه، کشور و سرزمین مادریشان حق امنیت و آزادی از آنها سلب و هرروز شاهد تراژدی وحشتناک مرگ عزیزانشان هستند.
برای دیدن میزان آگاهی مردم شهرم کامیاران از مظلومیت مردم فلسطین آخرین جمعه ماه رمضان را دوربین به دست به دل خیابان های شهر زدم راهپیمایی بود از جنس شور وشعور آنچنان صحنه ای که کلمات از بیان توصیف آن قاصراست.
علام انزجار و نفرت نسبت به وحشی‌گری‌های رژیم اشغالگر قدس تبدیل به فریادهای »مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل شده بود.
پیرمردی که از دیدن شور جوانان به وجد آمده بود سوال من را نیم تمام گذاشت و گفت: بیت‌المقدس مکانی است که پیروان همه ادیان الهی بر قدسی بودن آن متفق‌القول هستند پس اشغالگران چگونه انتظار دارند ما پشت چنین سرزمین را خالی خواهیم کرد.
معلمی که پسر کوچکش را با خود به این راهپیمایی آورده بود بی‌کفایتی سران کشورهای عرب و اتحاد کشورهای استکباری با رژیم صهیونیستی را زمینه‌سازی برای بیرون کردن مسلمانان و جایگزین کردن یهودی‌ها در فلسطین دانست افزود: کودکان ما باید از تاریخ آگاه باشند و بدانند که برای حذف هویت اسلامی بیت المقدس درگیری فلسطینی‌ها غیر مسلح با رژیم بی‌رحم اسرائیل آغاز شد.
شلوغی خیابان ها و ازدحام جمعیت راه را برای ادامه مصاحبه ام کوتاه کرد و دیگر نتوانستم مصاحبه را ادامه دهم و رژه مظلومیت کودکان فلسطین جلوی چشمان من را ناخوادگاه به صف شعار دهندگان و آزادی خواهان فلسطین کشاند.
امام خمینی(ره) در روز 16 مرداداد سال 1358 مصادف با سیزدهم رمضان 1399 هجری قمری که همزمان با دوره تازه‌ای از جنایات بی‌رحمانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در لبنان بود را به عنوان روز جهانی قدس تعیین کرد.
کامیاران با 103 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/ 3020
**خبرنگار: ژاله گرگانی**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.