به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدخان بابایی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: تنها راه حل بحران فلسطین و جبهه مقاومت، مبارزه تمام قد در مقابل دشمن مشترک مسلمانان جهان و رژیم غاصب صهیونیستی است و روز جهانی قدس تنها صحنه کوچکی از این مبارزه جهانی علیه کشورهای جهان خوار است.
وی به خیانت برخی از کشورهای مسلمان اشاره کرد و ادامه داد: حضور سفرای کشورهای ترکیه، مصر، عربستان و چندین کشور عربی در ضیافت افطاری رژیم صهیونیستی خیانت آشکار این کشورها به مسلمانان جهان و آرمان های مردم مظلوم فلسطین است.
امام جمعه نوشین شهر با اشاره به ابعاد شخصیتی امام علی ( ع) اظهار کرد: آن حضرت نماد یک انسان کمال یافته و الهی است که فراتر از تصور بشری بوده و عقل بشری از شناخت کامل شخصیتی آن حضرت عاجز است.
خان بابایی ادامه داد: سیره و روش امام علی (ع) را باید سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و در این صورت است که همیشه موفق خواهیم بود.
وی به عزم جدی دولت در عمل به وعده های داده شده جهت حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تاکید کرد و اقدام و عمل صریح دولت مردان را در این خصوص خواستار شد.
به گزارش ایرنا نوشین‌ شهر در 25 کیلومتری شهر ارومیه و در جادهٔ ارومیه به سلماس قرار دارد و حجت الاسلام محمدخان بابایی که مسئول رسیدگی به امور مساجد آذربایجان غربی بوده در تیر سال 93 شمسی به عنوان امام جمعه این شهر منصوب شده است.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.