حسین شرافتی راد روز چهارشنبه در نشست برنامه ریزی و هماهنگی مراسم روز جهانی قدس در شهرستان تایباد افزود: شیعه و اهل سنت،کسبه،بازاریان،جامعه فرهنگی، ورزشکاران و اقشار مختلف با مشت های گره کرده و کوبنده خود همچون سال های گذشته در این راهپیمایی شرکت کرده و یکبار دیگر حمایت خود را از مردم ستمدیده جهان بویژه مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند.
وی اظهار کرد: این روز بزرگ و تاریخی به عنوان یادگار ماندگار خمینی کبیر و مسیرمبارزه با استکبار جهانی بویژه رژیم غاصب صهیونیستی؛ در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شده است.
وی گفت: روز قدس برگرفته از آموزه های دینی و بر اساس حکمت بوده و امروز شاهد آثار مثبت این پیام و حرکت در اقتدار روز افزون نظام و صدور انقلاب به تمامی نقاط دنیا هستیم.
فرماندار تایباد گفت:با توجه به اتفاقات تروریستی اخیر که در مجلس شورای اسلامی و صحن حرم مطهر امام راحل رخ داد حضور حداکثری و دشمن شکن مردم انقلابی ایران اسلامی در این راهپیمایی ار اهمیت بالایی برخوردار است.
شرافتی راد افزود:هر ساله مردم مسلمان ایران در روز قدس برای اعلام نفرت از اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین حاضر می شوند و یکبار دیگر به منویات مقام معظم رهبری جامعه عمل می پوشانند.
شهرستان 117 هزار نفری تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
6012/7494 خبرنگار: علی اصلاحی نصر آبادی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.