به گزارش خبرنگار ایرنا حجة الاسلام والمسلمین مسعودسرافراز در خطبه های نماز جمعه فولادشهر با اشاره به بیانات بسیارمهم مقام معظم رهبری در ششمین کنفرانس بین‏المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران گفت: 70سال است که بشریت شاهد بی‏سابقه‏ترین ظلم تاریخ، آن‏هم در منظر مدعیان حقوق بشر می‏باشد، که در یک توطئه‏ای فرامنطقه‏ای، کشوری بطور کامل اشغال کنند و ملتی از خانه خود رانده بشود! 70 سال است که ملت مظلوم فلسطین در آتش فتنه‏انگیزی و جنایات اسرائیل می‏سوزد.
امام جمعه فولادشهر ادامه داد: از همه دردآورتر این که برخی کشورها و دولتهای به‏اصطلاح عربی و اسلامی منطقه به‏ظاهر فریاد دوستی با ملت فلسطین سر می‏دهند اما به‏واقع پای سفره سازش و جیره‏خواری رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ آمریکا می‏نشینند و این روزها وقیحانه از صلح و سازش و رفاقت آشکار با این غده سرطانی جهان اسلام دم می‏زنند!
حجة الاسلام والمسلمین سرافراز خاطرنشان کرد: سالهاست که متأسفانه با توطئه مرموز مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل و میدان‏داری و پشتیبانی همه‏جانبه رژیم وهابی و سلفی آل‏سعود، آتش فتنه جنگ نیابتی در منطقه برافروخته شده است.
آتش فتنه‏ای که تکفیر و داعش پرچمدار آن بوده و با نشان دادن چهره‏ای خشن از اسلام، بیش از هر زمان دیگری رژیم صهیونیستی را در حاشیه امن قرار داده است. واقعاً از این فتنه مسلمان‏کشی به بهانه‏های واهی قومی و مذهبی، چه کسانی بیشترین سود را می‏برند؟!
خطیب جمعه فولادشهر افزود: مقام معظم رهبری در این اجلاس فرمودند: بحرانهای موجود در منطقه و زبانه کشیدن شعله‏های جنگ قومی و مذهبی، موجب شده است تا حمایت از مسئله‏ی فلسطین و قدس شریف کم‏رنگ شده و اسرائیل غاصب به حاشیه و بلکه به فراموشی سپرده بشود. ولی به‏زودی انتفاضه مقدس و مقاومت جانانه ملت بزرگ و همیشه زندۀ فلسطین به ثمر خواهد نشست و جهانیان شاهد اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی و غده سرطانی خواهند بود.
امام جمعه فولادشهر با اشاره به پنجاه و سومین نشست امنیتی مونیخ گفت: در این نشست شاهد مواضع مشترک مقامات آمریکایی، رژیم صهیونیستی، ترکیه و عربستان علیه جمهوری اسلامی ایران بودیم. همنوایی این کشورها علیه جمهوری اسلامی ایران، امری تصادفی نیست و شواهد و قرائن فراوانی حکایت از هماهنگی‏های این کشورها برای مهار نفوذ منطقه‏ای ایران دارد.
سرافراز ادامه داد: همپیمانان صهیونیزم در اجلاس، ایران را «اصلی‏ترین کشور حامی تروریسم در جهان و منطقه خاورمیانه و تهدیدی علیه منطقه ‏قلمداد کرده در حالی که ایران خود قربانی تروریسم است و اینها خود سردمدار جنگ علیه منطقه هستند.
تجاوزات مداوم رژیم صهیونیستی به غزه، لبنان و سوریه، تجاوز رژیم سعودی به دو کشور عربی یمن و بحرین و نقش‏آفرینی گسترده در سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، آذربایجان و... و تجاوز ترکیه به مناطقی از عراق و سوریه و بطور کلی نقش‏آفرینی در راه‏اندازی گروه‏های تروریستی، آشکارتر از آن است که نیازی به بیان و یا امکانی برای انکار داشته باشد.
امام جمعه فولادشهر خاطرنشان کرد: در این سوی ماجرا ایرانی ایستاده که قدرت و تجربه موفّق برهم زدن توطئه ها و نقشه های پیچیده قدرت‏های بزرگ را دارد.
حجة الاسلام والمسلمین سرافراز با گرامیداشت 8 اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی‏ گفت: مهمترین اهداف تشکیل امور تربیتی حراست و پاسداری از مرزهای اعتقادی و حفظ دستاوردها و تبیین ارزشهای انقلاب در مدارس و حفظ مدارس از آفات فرهنگی و سیاسی است که امیدواریم متولّیان امر آموزش و پرورش به این رسالت سنگین بیش از پیش توجه و عنایت جدّی داشته باشند. فولادشهر از توابع شهرستان لنجان با دارا بودن حدود 75 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.پ/7139
خبرنگار: محسن سلیمیان** انتشار': سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.