آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد به تحولات اخیر منطقه و تصمیم اخیر آمریکایی ها در تهدید و تحریم های جدید علیه ایران اشاره کرد و افزود: حاکمان آل سعود از مجریان اصلی نقشه‌های شوم آمریکا در منطقه هستند.
وی ادامه داد: عربستان و برخی دولت های منطقه با همدستی صهیونیست ها و آمریکایی هدفشان ضربه زدن به اصل نظام اسلامی و رسیدن به اهداف شومشان است، باید مردم و مسئولان با همدلی در مقابل دسایس کفر جهانی ایستادگی کنند.
امام جمعه یزد تصریح کرد: هدف دشمنان و اذناب منطقه ای آنها جلوگیری از تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در بین ملل اسلامی و خاورمیانه با بهره گیری از دلارهای نفتی و اسلحه آمریکایی است.
ناصری یزدی به نقش عراق در منطقه و پیروزی های بزرگ مردم این کشور بر داعش نیز اشاره کرد و گفت: همانطوری که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند ملت و دولت عراق باید در برابر مکر آمریکایی ها خیلی هوشیار باشند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار کرد: داعش دست پرورده آل سعود و آمریکاست و همه دنیا به خوبی به ماهیت دشمنان انقلاب اسلامی واقف هستند، باید بر مقاومت و هوشیاری خود بیفزاییم .
ناصری یزدی تصریح کرد:دشمنان حدود 40 سال است از تمام اهرم ها و فشارها برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده می کنند ولی به حول قوه الهی با اطاعت از ولایت فقیه و وحدت کلمه مردم ، تمام توطئه ها خنثی شده است.
امام جمعه یزد به توطئه ها فرهنگی دشمنان برای تغییر هویت نظام و انقلاب به عنوان یک مساله مهم توسط دشمنان اشاره کرد و افزود: دشمنان بشدت در قالب یک برنامه دقیق به دنبال تغییر در فرهنگ جامعه هستند.
ناصری یزدی بیان کرد: برای تغییر هویت و تضعیف فرهنگ دینی و اعتقادات مذهبی مردم و جوانان در برهه کنونی دشمنان از طریق فضای مجازی و تولید برنامه های ضد فرهنگی به دنبال تحقق اهداف پلید خود هستند.
امام جمعه یزد گفت: باید مردم و مسئولان با بیداری و بصیرت برای پیشگیری از اهداف سوء فرهنگی دشمنان علیه مقدسات و نسل جوان با جدیت و خیلی آگاهانه اقدام کنند که سهل انگاری به هیچ وجه پذیرفته نیست.
ناصری در بخشی از خطبه ها یاد و خاطره امام جمعه فقید یزد و اردکان مرحوم آیت‌الله روح خاتمی را گرامیداشت و بر نقش وی در انقلاب و خصوصیات اخلاقی و مردمی بودن آن مبارز خستگی ناپذیر اشاره کرد .
وی همچنین به اهمیت اقتصاد مقاومتی و همکاری مردم با مسئولان برای اجرایی شدن توصیه های مقام معظم رهبری در این رابطه به عنوان یک ضرورت در جامعه تاکید کرد.
7536*2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.