به گزارش ایرنا، در این بیانیه که روز سه شنبه انتشار یافته، آمده است: سخنان نسنجیده و عاری از نزاکت رییس جمهوری آمریکا دلیلی متقن بر دشمنی دیرینه و کینه ورزی سران این نظام امپریالیستی است که در رفتار و گفتار همه آنها از سیاستمداران کهنه کار گرفته تا تاجران تازه به سیاست رسیده، تبلور یافته است.
این بیانیه می افزاید: ائمه جمعه استان یزد با محکومیت مواضع خصمانه دولت و رییس جمهوری ایالات متحده علیه ایران اسلامی، حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که برخاسته از متن ملت و محبوب دل امت اسلامی و محور مقاومت است، اعلام می داریم.
*****
تجمع طلاب و روحانیون یزد علیه رئیس جمهوری آمریکا برگزار شد
تجمع روحانیون و طلاب بسیجی یزد علیه سخنان ضد ایرانی رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه در مدرسه علمیه مصلای یزد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این تجمع که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و جمعی از روحانیون و طلاب حوزه های علمیه حضور داشتند، شرکت کنندگان سخنان گستاخانه ترامپ علیه ملت ایران را محکوم کردند.
طلاب و روحانیون یزد با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجاز خود را نسبت به توطئه های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی در 38 سال گذشته ابراز و بر ایستادگی دولت و مردم ایران در برابر زیاده خواهی های آنها تاکید نمودند.
همچنین امام جمعه محمد آباد یزد در جمع معترضان گفت: سخنان سخیف و ابلهانه اخیر رئیس جمهوری آمریکا علیه ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اوج دشمنی کفر جهانی علیه ارزش های دینی و انقلابی را نشان داد.
حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی تصریح کرد: راه عزت و اقتدار ایران اسلامی در گرو ایستادگی در برابر دشمنان است و باید ملت ایران با وحدت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری، ایستادگی کنند.
وی تصریح کرد: دولت آمریکا در سطح دنیا مظهر عینی و نماد حقیقی بدعهدی است و همواره در طول تاریخ این مسئله را به اثبات رسانده که کمتر تعهدی نسبت به مسائل ندارد و فقط منافع خود و اسرائیل غاصب را مدنظر دارد.
استان یزد 10 حوزه علمیه و افزون بر سه هزار و 500 طلبه است و نمازجمعه در 26 محل در استان یزد برگزار می شود.
7536/ 6014/ دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.