ماموستا فایق رستمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سپاه با ابتکار رهبر کبیر انقلاب و با هدف پاسداری از آرمان های نظام اسلامی تشکیل شد که تلاش امروز آمریکا برای قرار دادن این نهاد در لیست سازمان های تروریستی نشان از شکست آنان در برابر قدرت این نهاد انقلابی است.
به گفته وی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم اکنون توانسته با نفوذ در ذهن مردم آزادیخواه جهان جایگاهی ویژه در دل آنان باز کند و افرادی مثل ترامپ که این نهاد را تهدیدی در برابر خوی استکباری خود می پندارند با ترفندهای مختلف از جمله تحریم و تهدید، بدنبال کاهش تاثیر آن هستند.
ماموستا رستمی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران توانسته است فرهنگ بسیج و انقلابی بودن را در جهان نهادینه کند که نمونه آن همگامی مردم سوریه و عراق با ارتش و دولت در مقابله گروه تروریستی و تکفیری داعش است.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت آمریکا هم اکنون می خواهد با تهدید و تحریم و تروریستی عنوان کردن نهادهای انقلابی ایران از جمله سپاه، قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی را در منطقه به حاشیه بکشاند.
وی با بیان اینکه تروریست خطاب کردن ملت بزرگ و متمدن ایران دیگر اهانت ترامپ در سخرانی اخیر خود بود، افزود: این مساله نیز نشات گرفته از حمایت همه جانبه مردم ایران از سیاست ها و آرمان های انقلاب اسلامی است که باعث انزوای آمریکا در بین افکار عمومی جهان شده است.
ماموستا رستمی اعمال فشار روانی بر ملت ایران دیگر هدف آمریکا از تروریست معرفی کردن مردم ایران دانست و اضافه کرد: مسئولان جمهوری اسلامی ایران بویژه رئیس جمهوری به پشتوانه مردم، جوابی متناسب با این رفتار دادند.
وی با اشاره به اینکه تاکنون آمریکا در بسیاری از اقدامات ددمنشانه خود علیه انقلاب اسلامی شکست خورده اما درس نگرفته است، یادآور شدد: از رئیس جمهوری که کشور خود را تاثیر گذار در جهان می داند انتظار می رفت در سخنرانی خود از نظرات نخبگان کشورش استفاده کند اما سخنان گستاخانه و بی ادبانه ترامپ، واکنش دوستانش را نیز بدنبال داشت.
خبرنگار: حسن حسین زاده ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
3034/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.