ابوالفضل حسن بیگی روز یکشنبه در گفت و با ایرنا افزود: ملت شریف ایران اسلامی با اقتدار بر سر پیمان وفاداری خود با آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و حوادث تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) نشان دهنده دشمنی آشکار استکبار جهانی با ملت شریف ایران است.
وی اظهار داشت: نیروهای امنیتی و انتظامی کشور با قدرت هرچه تمام تر از مرزهای ایران اسلامی حراست خواهند کرد و به یاری خدواند این دشمنی ها در کمترین زمان ممکن ریشه‌کن می‌شود.
وی اضافه کرد: شهادت اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و ثبات و استمرار انقلاب را با خون خود تضمین می کنند.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر از خودگذشتگی و ایثارشهدای حادثه تروریستی اخیر نبود ، ابعاد این فاجعه گسترده تر از این رقم می خورد.
حسن بیگی تصریح کرد: نیروهای جان بر کف سپاه، ارتش و سربازان گمنان امام زمان(عج) انتقام خون پاک ریخته شده شهدای گران قدر حوادث تروریستی تهران را می گیرند و با عزمی راسخ برای عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند.
وی اضافه کرد: یاوه گویان و استکبار جهانی به خیال خود می اندیشند این حرکات های منحوس، در بین مردم و مسوولان جامعه تفرقه ایجاد می‌کند، اما آحاد جامعه با هوشیاری از حیثیت نظام جمهوری اسلامی حراست می کنند.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی و حامیان کوردل‌ آنها در منطقه بدانند که نیروهای امنیتی و انتظامی ایران اسلامی با مجاهدت از تمامیت ارضی این مرز پر گوهر دفاع می کنند.
صبح روز چهارشنبه هفدهم خرداد 96 در2 حمله تروریستی جداگانه، ساختمان مجلس شورای اسلامی و محوطه حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که 17 تن شهید و تعدادی از هموطنان مجروح شدند ؛ گروه تکفیری تروریستی داعش مسوولیت این حملات را بر عهده گرفته است.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.