به گزارش ایرنا، سردار مهدی عیسی زاده روز پنجشنبه در همایش گرامیداشت 9 دی در سالن فرهنگ سرای سیمرغ بوکان، افزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در روز 9 دی نقشه های طراحی شده بزرگ دشمنان انقلاب اسلامی را با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور احزاب و گروه های مختلف ایرانی به فرصت تبدیل کردند.
وی ادامه داد: همه مردم ایران از شیعه و سنی گرفته تا دیگر مذاهب مختلف مایه افتخار ایران اسلامی بوده و در روز 9دی پیام وحدت و برادری سردادند و تمام توطئه های فتنه گران را خنثی کردند.
عیسی زاده اضافه کرد: حماسه 9 دی به علاقمندان نظام دلگرمی داد و ثابت کرد که دشمنان هرچقدر تلاش کنند نمی توانند نظام مردمی را از هم جدا کنند.
این فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران در شرایط سخت با هر دین و زبان که داشتنه اند نشان داده اند که پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده و در طول این سی و هفت سال به عینه این مهم را نیز نشان داده اند.
عیسی زاده با اشاره به نقش دشمنان انقلاب در سال 88 اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی 55 میلیارد دلار برای کمک به فتنه گران سال 88 بودجه تصویب کردند تا حکومت جمهوری اسلامی را سرنگون کنند ولی حضور به موقع مردم تمام توطئه های انها را خنثی کردند.
عیسی زاده گفت: 9دی متعلق به همه مردم ،احزاب و جناح های مختلف بوده و در آن نقش داشتند.
سرهنگ پاسدار علیرضا مظاهری فرمانده سپاه بوکان نیز در این همایش یاد شهدای غواص عملیات کربلای چهار را گرامی داشت و اظهار کرد: بی گمان ملت ایران با اتحاد و همدلی که دارند فتنه گران را به زباله دان تاریخ فرستادند و باز نیز آماده اند زیر سایه مقام معظم رهبری برای این نظام جانفشانی ها کنند.
شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی÷ و مهاباد را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irna_newsmahabad@ دریافت کنید.
7510/3093 خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد

منبع ‫:‬ ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.