به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان قیام 10 دی 57 مردم ورامین گفت: شهیدان قیام 10 دی 57 ورامین، در اوج خفقان و حاکمیت رژیم طاغوت به میدان آمدند و با خون خود زمینه پیروزی انقلاب را فراهم کردند.
وی افزود: این که دشمنان انقلاب در شبکه های ماهواره ای فیلم هایی را از دوران ستم شاهی نشان داده و تلاش دارند که جنایات رژیم شاه به دست فراموشی سپرده شود نشان می دهد که این دشمنی پایانی ندارد و آنان تلاش دارند که انقلاب را از مسیر اصلی خود خارج سازند.
وی تصریح کرد: برخی از افراد در داخل کشور نیز اقداماتی انجام می دهند تا عناصر رژیم سابق را تطهیر کنند، نخبگان، رسانه ها، اساتید و علما باید با هوشیاری در برابر این تفکر ایستاده و ایامی مانند 10 دی که در آن ده ها جوان به شهادت رسیدند، واقعیت رژیم طاغوتی را بیان کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: امروز جوانان ایران اسلامی باید با الکو برداری از شهدا ، مسیر اصلی انقلاب را پیدا کرده و اخلاص، فداکاری، صبر، دشمن شناسی و ولایت مداری و وظیفه شناسی را از شهدا بیاموزند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی مردم ایران اسلامی گفت: 9 دی روز قیام ملت ایران در برابر دنیای کفر و نفاق بود و در این میان ، مردم ورامین همچون قیام خونین 15 خرداد سال 42 ، کفن پوش وارد میدان شده و پای پیاده به تهران رفتند تا برگ زرین دیگری در تاریخ این دیار به ثبت برسانند.
محمودی با بیان این که فتنه هنوز به پایان نرسیده و فتنه های جدیدی در راه است گفت: کسانی که سال ها در این کشور مسئول بودند، حالا تبدیل به منتقد و اپوزوسیون نظام شدند، این ننگ را با آب زمزم نیز نمی توان پاک کرد.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.