به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به شایعه های بی اساس نظام کفر علیه جمهوری اسلامی که علت زلزله های اخیر کشورمان را آزمایش های نظامی اعلام کرده اند، افزود: هیچ مرکز زلزله نگاری در هیچ کجای جهان این ادعا را تایید نکرده و همه علت زلزله های اخیر را عامل طبیعی بیان کردند.
وی اظهار کرد: ارتباط دادن زلزله های اخیر کشورمان به آزمایش های نظامی، شایعه ای بی اساس است و نمی توان باور کرد که جمهوری اسلامی ایران متحمل این همه هزینه برای بازسازی مناطق زلزله زده شود و پایتخت خود را با جمعیت میلیونی، بلرزاند.
حجت الاسلام ملکی افزود: همه بدانند که نظام دینی ما امروز به حول و قوه الهی و با حضور سربازان امام زمان (عج) در اوج قدرت قرار دارد و موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نابودی دشمنان نظام کافی است.
وی در ادامه با اشاره به 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اضافه کرد که 9 دی روز نابودی کفر و نفاق بود و همه بدانند که خط قرمز نظام ما رهبری است و هرکس که رهبر الهی ما را ناراحت کنند، همه ملت مقابل او خواهند ایستاد.
وی از برپایی همایش گرامیداشت 9 دی در روز شنبه با حضور گسترده مردم ولایی قصرشیرین در مسجد جامع این شهر خبر داد.
وی با بیان این که ما ملتی هستیم که با تمام جان و دل برای مقابله با دشمنان نظام آماده ایم و از نظام و رهبری خود دفاع می کنیم، اظهار داشت: فردا با حضور در آیین های گرامیداشت 9 دی، بار دیگر با رهبر الهی ایران اسلامی تجدید پیمانی دوباره خواهیم بست.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.