به گزارش ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز یکشنبه در حاشیه مراسم راهپیمایی شکوه وحدت در گفت و گو خبرنگار ایرنا افزود: ملت ایران امروز با حضور آگاهانه خود بار دیگر یادآوری کرد پای ارزش های خود که خون های بسیاری در طول تاریخ به پای آن ریخته شده است، با صلابت خواهد ایستاد.
وی با بیان اینکه امروز تمامی کسانی که غیرت دینی و ملی دارند به صحنه آمدند،اضافه کرد: هر کجا که ارزش های ایران اسلامی مورد خدشه قرار گیرد، ملت ایران از جان و آبرویش هزینه می کند.
این مسئول با بیان اینکه دشمنان نمی توانند در عزم و اراده ملت بزرگ ایران برای پاسداری از ارزش های اسلامی خلل ایجاد کنند، اظهار کرد: امروز بار دیگر این عزم و اراده به تصویر کشیده شد.
حجت الاسلام قدرتی اضافه کرد: راهپیمایی های شکوه وحدت به دشمنان ایران اسلامی نشان داد که ملت ایران حتی اگر مشکلی داشته باشد در برابر هجمه به ارزش ها و مقدسات دینی خود محکم می ایستد و هرگز در برابر توطئه ها کوتاه نخواهد آمد.
وی افزود: همه کسانی که می پندارند دشمن به فکر منافع ملی و دینی آنها است اشتباه می کنند و نادرستی این پندار آنها بارها به همگان اثبات شده است.
رییس کل دادگستری قزوین افزود: امروزه دشمن با دستان خود،مزدورانش را در فضای مجازی به ملت ایران معرفی کرد و کسانی که در این چند روز ذائقه مردم را تلخ کردند باید پاسخگوی اعمال خود باشند.
وی با بیان اینکه باید کسانی که از دشمنان فریب خورده اند باید اعلام برائت کنند،افزود: دستگاه قضایی با کسانی که امنیت جامعه را برهم بزنند با قوت و قاطعیت برخورد خواهد کرد.
راهپیمایی شکوه وحدت در محکومیت نا آرامی های اخیر که به تحریک دشمنان صورت گرفت امروز در قزوین و چهار شهر استان برگزار شد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.