علیرضا خواجه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دماوند اظهار داشت: در سال‌های گذشته اتاق اصناف شهرستان دماوند در راستای فعالیت‌های رفاهی و بهبود وضعیت کسبه شهرستان از جمله موضوع بیمه کسبه و خانواده‌های آن‌ها رایزنی‌هایی را با مسئولان شهرستان انجام داد.

وی افزود: خوشبختانه امسال این رایزنی‌ها به نتیجه رسید و واحد تعاون و رفاه در اتاق اصناف شهرستان دماوند تأسیس شد که در نخستین اقدام با توجه به اینکه کسبه فاقد بیمه تکمیلی هستند و هزینه‌های درمان نیز بسیار سنگین است، نسبت به عقد قرارداد بیمه درمان تکمیلی کسبه، با شرکت‌های بیمه‌گذار بحث و تبادلات انجام شده که به زودی نسبت به پذیرش کسبه اقدام می‌کنیم.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند تصریح کرد: ایجاد تورهای زیارتی- سیاحتی، تأمین مسکن اصناف و انجام مساعدت‌های لازم با دستگاه‌های ذیربط کارآفرینی و تفریحات سالم اجتماعی کسبه و خانواده‌های آن‌ها از جمله اهداف تشکیل واحد رفاه و تعاون در اتاق اصناف شهرستان دماوند است.

خواجه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری‌های لازم توسط اتحادیه‌های صنفی و اعضای آن بتوانیم به اهداف خود رسیده و برای اقدامات بعدی قدم برداریم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618194
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.