حمزه زارعی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این راستا برای خرید هشت واحد مسکونی به هشت خانوار تحت پوشش هریک مبلغ 200 میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت شد.
وی اظهار کرد: 174 کمک موردی به منظور تعمیرات مسکن مددجویان و پرداخت 6 فقره کمک بلاعوض 150 میلیون ریالی به مددجویان وستایی نیز سال گذشته انجام شده است.
وی بیان کرد: از مجموع مبالغ هزینه شده، حدود پنج میلیارد ریال از محل درآمدهای امداد، 2 میلیارد ریال درآمدهای دولتی و مابقی از سایر بخش ها تامین شد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه همچنین اضافه کرد: در جشن نیکوکاری نیز 2 میلیارد و 860 میلیون ریال کمک های نقدی و غیرنقدی مردم جمع آوری شد.
به گفته زارعی به منظور بهره مندی تمامی خانواده های تحت پوشش این نهاد، عید امسال به طور متوسط به هر خانوار 700 تا 700 هزار ریال از محل کمک های جشن نیکوکاری پرداخت شده است.
وی اضافه کرد:‌ یکهزار و 600 خانوار تحت پوشش این شهرستان در سه سال اخیر خودکفا و از چرخه حمایتی خارج شده اند که تعداد خانوارهای خود کفا شده با در نظر گیری شهر غرق آباد به 2 هزار نفر می رسد.
وی تصریح کرد: همچنین 2 هزار و 500 حامی 326 یتیم را حمایت می کنند که این خیران سال گذشته در طرح اکرام، بیش از پنج میلیارد و 400 میلیون ریال اهدا کرده اند.
چهار هزار و 716 خانوار با جمعیت حدود 9 هزار نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد ساوه بهره مند هستند.
7269/3075/ خبرنگار: الهام بابایی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.