به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محمدحسن محمدی پیش‌از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان با بیان اینکه تأمین مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت یکی از خدمات ماندگار این نهاد است، اظهار داشت: در سال گذشته 228 واحد مسکن مددجویی برای خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند استان احداث و خریداری شد.

وی گفت: از این تعداد واحدهای خریداری و احداث شده 88 واحد مربوط به مددجویان روستایی با اعتبار یک میلیارد و 263 میلیون تومان و 140 واحد نیز مسکن شهری مددجویی با اعتبار 3 میلیارد و 380 میلیون تومان بوده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد کردستان تصریح کرد کرد: 618 واحد مسکن مددجویان در قالب تعمیرات بازسازی و برای این تعداد یک میلیارد و 480 میلیون تومان هزینه شده که 385 میلیون تومان از این مبلغ از محل کمک‌های مردمی و خیران بوده است.

وی گفت: 30 واحد از واحدهای مسکونی احداث شده و 30 واحد تعمیرات نیز مربوط به مصوبات سفر رئیس کمیته امداد کشور در خرداد ماه سال گذشته به کردستان بود که 800 میلیون تومان برای این واحدها هزینه شده است.

محمدی افزود: برای احداث، خریداری و تعمیرات مسکن مددجویان کمیته امداد استان 6 میلیارد و 123 میلیون تومان اعتبار در سال گذشته هزینه شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612120
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.