مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کردستان گفت: 228 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان در سال 95 احداث و خریداری شد.

به گزارش ایلنا، محمد حسن محمدی با بیان اینکه تامین مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت یکی از خدمات ماندگار این نهاد است، افزود: 228 واحد مسکن مددجویی در سال 95 برای خانواده های تحت حمایت و نیازمند استان احداث و خریداری شد.

وی گفت: 88 واحد مربوط به مددجویان روستایی با اعتبار یک میلیارد و 263 میلیون تومان و 140 واحد نیز مسکن شهری مددجویی با اعتبار 3 میلیارد و 380 میلیون تومان بوده است.

محمدی اظهار کرد: 618 واحد مسکن مددجویان نیز در قالب تعمیرات بازسازی شده است که برای این تعداد تعمیرات یک میلیارد و 480 میلیون تومان هزینه شده است که 385 میلیون تومان از این مبلغ از محل کمک ها ی مردمی و خیران بوده است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کردستان، گفت: 30 واحد از واحدهای مسکونی احداث شده و 30 واحد تعمیرات نیز مربوط به مصوبات سفر مهندس فتاح رئیس کمیته امداد کشور در خرداد ماه سال 95 به کردستان است که 800 میلیون تومان برای این واحد ها هزینه شده است.

وی افزود: برای احداث، خریداری و تعمیرات مسکن مددجویان کمیته امداد استان 6 میلیارد و 123 میلیون تومان اعتبار در سال 95 هزینه شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.